۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۴۳۸۵۷۲

پیکر شهید مدافع حرم در محله خراسان تشییع شد

پیکر شهید مدافع حرم ابوالفضل نیکزاد امروز با حضور پرشور مردم دلداده اهل بیت(ع) در محله خراسان تشییع شد.
مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیکر پاک شهید ابوالفضل نیکزاد که در دفاع از حرم آل‌الله در سوریه به فیض شهادت نائل آمده بود، امروز با حضور هزاران دلداده و عاشق اهل بیت در محله خراسان تهران بر روی دوش عاشقان آل‌الله تشییع شد.

 

مردم مؤمن، ولایی و شهیدپرور محله خراسان که در عرصه‌های مختلف انقلاب و دفاع از ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی از پیشگامان هستند با چشمانی پر از اشک پیکر پاک این شهید والامقام  را تشییع و گلباران کرده و با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

 

حاضران در این آیین معنوی در طول مسیر با ذکر صلوات و نام ائمه اطهار(ع) و سر دادن شعارهای «کلنا عباسک یا زینب(س)»، «کلنا فداک یا زینب(س)» و «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» ضمن ادای احترام به ارزش‌های دین مبین اسلام بار دیگر نفرت و انزجار خودشان از استکبار جهانی را به رخ جهانیان کشیدند.

 

عاشقان راه ایثار و شهادت با سر دادن شعار «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»؛ آمادگی خودشان برای حضور در جبهه‌های مقاومت و ایستادگی پای ارزش‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

 

پیکر شهید والامقام ابوالفضل نیکزاد پس از خواندن نماز، برای انجام آیین تدفین در میان حزن و اندوه بستگان و مردم خداجو به گلزار بهشت زهرا(س) قطعه 53 و در جوار عموی شهیدش «محمد نیکزاد» منطقل و در منزل ابدیش آرام گرفت./202/813/ب1

ارسال نظرات