۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۴۴۳۰۹۸
آيت الله نمازي:

سران كشورهاي اسلامي به دنبال دريافت ويزاي تل آويو هستند

نماينده ولي فقيه دركاشان گفت: بعد از افشا شدن ماهيت يهودي سران كشورهاي اسلامي، آنها امروز به دنبال دريافت ويزا براي رفتن به تل آويو هستند، در حالي كه راه عزت و سربلندي مسلمانان بازگشت به قرآن است.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا دركاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي، سه شنبه شب در جمع بانوان فعال قرآني شهرستان كاشان، با تبريك دهه كرامت، گفت: يكي از مسائلي  را كه اصحاب قرآن بايد به آن توجه و اهتمام داشته باشند اين است كه قرآن تنها و تنها كتاب تلاوت نيست.

 

وي افزود: هدف خداي سبحان از امضاي قرآن، اعتقاد است و بعد از اعتقاد عمل است و بعد از عمل پايداري و استقامت در مسير حق است.

 

آيت الله نمازي يادآور شد: به بركت انقلاب اسلامي ايران بر ملت  ايران بركات و توفيقات فراواني نازل شد و قرآن در  آموزش و پرورش، دانشگاهها و حوزه هاي علميه احيا شده است، اما هنوز به هدف نهايي نرسيده است.

 

نماينده ولي فقيه در كاشان خاطرنشان كرد: در آغاز مسير دستيابي به حقايق قرآن هستيم، از اين رو فعالان در عرصه قرآن كه توفيق حضور در اين عرصه را دارند نعمت بزرگي است كه بايد قدردان اين نعمت بزرگ باشيد.

 

وي، افزود: انس با قرآن و هم نشيني با قرآن وحفظ و تلاوت قرآن مقدمه عمل به قرآن و افتخاري است كه خدا به شما داده است و اين نعمت نبايد سبب و عامل خود برتربيني شما شود، بلكه بايد تواضع داشته باشيد چون خود برتر بيني تفكر توحيدي نيست.

 

نماينده ولي فقيه دركاشان حساسيت اصحاب قرآن را يادآور شد و گفت: قاري قرآن نبايد مرتكب گناه كبيره و حتي گناه صغيره شود، بلكه بايد عامل به قرآن باشد.

 

آيت الله نمازي ادامه داد: چه بسا افرادي كه قرآن را تلاوت مي كنند اما همان آيه اي كه تلاوت مي كند، همان آيه نيز او را نفرين مي كند چرا كه آيه غيبت را تلاوت مي كند اما غيبت مي كند، آيه حرمت دروغ  را تلاوت مي كند اما دروغ هم مي گويد و يا اينكه آيه احسان و اكرام به والدين را تلاوت مي كند اما پدر و مادر از او ناراضي هستند.

 

وي مسؤوليت فعالان قرآني را حساس و سنگين خواند و فعالان قرآني را در ابتداي راه و مسير قرآن دانست و تأكيد كرد: بايد به جايي برسيم كه در نظام هستي به غير از خدا نبيند و هرچه را ببيند ذهن او به طرف خدا معطوف شود.

 

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم يكي از دلايل سيطره دشمنان اسلام بر مسلمانان و كشتار مسلمانان به دست دشمنان اسلام را جدا كردن راه مسلمانان از قرآن دانست و ادامه داد: امروز نقاب يهوديت از چهره آل سعود، آل خليفه و آل نهيان، مدعيان اسلام برداشته شده است و صهيونيستي بودن آنها افشا شده است.

 

وي افزود: بعد از افشا شدن ماهيت يهودي سران كشورهاي اسلامي، آنها امروز به دنبال دريافت ويزا براي رفتن به تل آويو هستند، در حالي كه راه عزت و سربلندي مسلمانان بازگشت به قرآن است.

   

آيت الله نمازي از بانوان فعال قرآني كاشان خواست تا دختران جوان  و نوجوان را با شرح وظايفي كه براي بانوان در قرآن آمده است آشنا كنند، چرا كه يكي از مسائل نگران كننده امروز جامعه، بدحجابي و يا بي‌حجابي است كه ذهن همه را به خود مشغول كرده است.

 

وي با بيان اينكه برخي معتقد به برخورد نيروي انتظامي با بدحجابي هستند، گفت: حجاب با زور جوابگو نيست، بلكه دختران در مدارس و دانشگاهها بايد معرفت پيدا كنند به دليل اينكه اساس هدايت علم و معرفت است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبري استخراج آيات قرآن در رابطه حجاب و تهيه جزواتي در رابطه با اهميت حجاب و نقش حجاب در سلامت جامعه توسط فعالان قرآني را خواستار شد و اظهارداشت: راه حل حجاب برخورد فيزيكي نيست.

 

وي افزود: خانواده ها بايد محيط خانواده را براي فرزندان خود امن و آرام كنند چرا كه يكي از عوامل فرار جوانان و گرفتار شدن آنها در باندهاي فساد، بداخلاقي هاي پدران و مادران در خانواده است./1307/پ201/ج

 

ارسال نظرات