۰۲ مرداد ۱۳۸۸ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۹۲۹۳

آغاز مصاحبه حضوری مشاوران مدارس علمیه خواهران

خبرگزاری رسا ـ مصاحبه حضور مشاوران مدارس علمیه خواهران کشور با حضور دوتیم ارزیاب کمیته مشاوران مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آغاز شد.
مريم ناصح، مدير پرورشي حوزه‌هاي علميه خواهران كشور

مریم ناصح، مدیر پرورشی معاونت فرهنگی ـ تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور،در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از آغاز مصاحبه حضوری مشاوران حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور خبر داد.

وی افزود: این مصاحبه‌های به مدت سه روز و در دوشیفت صبح و عصر با حضور دوتیم ارزیاب از کمیته مشاوران مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور انجام می‌شود.

ناصح، با بیان این که این پنجمین فراخوان مشاوران مدارس علمیه سراسر کشور است که برگزار می‌شود، اظهار داشت:آن دسته از مدارس علمیه که تاکنون در خصوص مشاوران خود در مدارس علمیه اقدام نکرده یا با کمبود مشاوره روبرو هستند در این دوره مشاوران خود را معرفی کردند.

وی با بیان این که 250 مشاور در مدارس علمیه سراسر کشور فعال هستند، خاطر نشان کرد: هر مدرسه علمیه براساس تعداد طلاب فعال در مدرسه و نیاز می‌تواند تا سه مشاور برای مدارس علمیه خود انتخاب و به مرکز مدیریت معرفی کند.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران، به ضرورت تاسیس دفتر مشاوران در مدارس علمیه اشاره کرد و یادآور شد: هم‌اینک در برخی مدارس علمیه این دفتر راه‌اندازی نشده است که در این مصاحبه حضوری 110 نفر بدین منظور شرکت خواهند داشت.

وی با اشاره به این که انتخاب مشاوران از سوی هیئت علمی مشاوران حوزه علمیه خواهران صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: مشاوران باید حداقل دارای مدرک کارشناسی یا رشته تخصصی مرتبط باشند و حداقل سه سال با این مرکز همکاری کنند.

ناصح یاد آورد: ارائه مشاوره خانوادگی، اخلاقی،‌ تربیتی، روحی و روانی و مشورتی از جمله فعالیت‌های مشاوران در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور است./ت302
ارسال نظرات