۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۴۲۳۹۹۶
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر:

معارف قرآن کریم ضامن سعادت و پیشرفت جامعه است

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: فرهنگ و معارف قرآن کریم، چراغ روشن جامعه اسلامی در رسیدن به رشد و تعالی است به طوری که نهادینه شدن تعالیم حیات بخش آن ضامن سعادت و پیشرفت همه جانبه جامعه خواهد بود.
قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، عبدالرضا عالی پور معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در بازدید از موسسات قرآنی شهرهای کاکی و خورموج گفت: مؤسسات و مراکز قرآنی، مهم‌ترین نقش را در ترویج معارف قرآن و اهل بیت (ع) دارند؛ لذا کسی که در یک موسسه قرآنی درس می خواند باید رفتار و منش قرآنی داشته باشد.

عبدالرضا عالی پور افزود: فرهنگ و معارف قرآن کریم، چراغ روشن جامعه اسلامی در رسیدن به رشد و تعالی است به طوری که نهادینه شدن تعالیم حیات بخش آن ضامن سعادت و پیشرفت همه جانبه جامعه خواهد بود.

وی اضافه کرد: ترویج قرآن و معارف قرآن در زندگی مردم نقش بی بدیلی در توسعه عدالت اجتماعی دارد.

همچنین حمید زارعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی در این دیدار گفت: در شهرستان دشتی ٥ موسسه قرآنی فعالیت دارند که ٣ موسسه تبیان، بیت الاحزان و کوثر در خورموج، موسسه ثقلین در روستای چارک و همچنین موسسه آیت الله نجفی دشتی نیز در کاکی مشغول فعالیت هستند.

زارعی افزود: این موسسات در دوره های مختلف زمانی کلاس های آموزش قرآن در زمینه های مختلف و در رده های سنی از نونهالال تا بزرگسال برگزار می کنند و به حمدالله در زمینه نشر آموزهای قرآنی بسیار فعال هستند.

در پایان این بازدید ضمن تشکر و تقدیر از مربی و سایر کادر موسسه به واسطه تلاششان در امر توسعه آموزش قرآن به تمامی بچه ها ی حاضر در کلاس نیز جوایزی اهدا شد./846/102/ب3

 

ارسال نظرات