۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۲۴۱۷۶
مسؤول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان مطرح کرد؛

ثبت بیش از ۷۹ هزار فعالیت تبلیغی در سامانه سجام تبلیغات اسلامی خوزستان

مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به فعالیت های تبلیغی مبلغان در سال گذشته از ثبت 79 هزار و 62 فعالیت تبلیغی در سامانه سجام خبر داد.
مسؤول امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان

حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که 79 هزار و 62 فعالیت تبلیغی در سال گذشته از سوی مبلغان مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان صورت گرفته است، اظهار داشت: این آمار با توجه به نام نویسی مبلغان و فعالیت های آنها در سامانه سجام به دست آمده است.

 

وی با اشاره به این که آغاز فعالیت های تبلیغی از ابتدای سال 94 در این سامانه ثبت گردیده است، خاطرنشان کرد: مبلغان با عنایت الهی و یاری اهل بیت(ع) در 14 مناسبت تبلیغی حضور یافتند.

 

حجت الاسلام فردآقایی گفت: مبلغان در برنامه های تبلیغی ایام فاطمیه اول و دوم، اعتکاف، عید مبعث، هفته مهدویت، ماه مبارک رمضان، اوقات فراغت تابستان، شهادت امام صادق(ع)، دهه کرامت و ولایت، دهه اول محرم و آخر صفر و دهه فجر شرکت و به انجام امور محوله تبلیغی پرداختند.

 

وی ابراز داشت: فعالیت های تبلیغی مبلغان در قالب های گوناگون سخنرانی، اقامه نماز، برگزاری جلسه های گفتمان دینی و حلقه های معرفتی، برگزاری کلاس روخوانی قرآن و جلسات ترجمه و تفسیر قرآن است.

 

این مقام مسؤول با بیان این که 23 هزار و 736 جلسه سخنرانی متناسب با مناسبت ها از سوی مبلغان در سال 94 صورت گرفت، ادامه داد: در مناطق شهری و روستایی استان 25 هزار و 478 مرتبه نماز جماعت از سوی مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان اقامه شد.

 

مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری 7 هزار و 538 جلسه گفتمان های دینی و حلقه های معرفتی، 11 هزار و 956 جلسه کلاس های روخوانی قرآن و 10 هزار و 354 جلسه ترجمه و تفسیر قرآن کریم فعالیت های تبلیغی مبلغان در سال گذشته است./9456/303/ب2

ارسال نظرات