۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۴۲۸۲۳۷
مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود:

انقلاب حضرت مهدی نیازمند سه عنصر رهبری، قانون و آمادگی جهانی است

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گفت: انقلاب حضرت مهدی(عج) برای تمام جهان، عدالت را به ارمغان می‌آورد که برای تحقق این انقلاب، سه عنصر اصلی «رهبری»، «قانون جهانی» و همچنین آمادگی جهانی برای ظهور یک منجی نیاز است.
انتظار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام محمود متوسل، مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) کشور امروز در همایش «بانوان منتظر» در زاهدان، گفت: در تفکر مهدویت، ظهور منجی عالم بشریت تنها منحصر به گروه خاصی نیست؛ بلکه امام زمان(عج) برای همه بشریت ظهور می‌کند و عدالت را برای همه به ارمغان می‌آورد.

 

وی اظهار کرد: خداوند متعال 11 امام بزرگوار به بشریت هدیه کرد، اما بشر آنچنان که شایسته بود از حضورشان بهره نبرد و آنان را به شهادت رساندند، از این رو غیبت صورت گرفت و امام زمان از نظرها پنهان شد.

 

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) بیان کرد: برای ظهور منجی باید جهان آماده باشد و برای ایجاد چنین آمادگی، ابتدا باید از خودمان شروع کنیم؛ خودمان گناه نکنیم و بتوانیم دیگران را هم از گناه بازداریم.

 

وی افزود: جامعه‌ای که منتظر ظهور امام زمان است، نباید فساد و بی‌عدالتی و گناه در آن باشد؛ باید فرهنگ دینی و قرآنی در هر نقطه‌ای از جامعه مشاهده شود و خود را آماده ظهور آقا کنند.

 

حجت‌الاسلام متوسل ادامه داد: خوشبختانه ما شیعیان ارادت و مودت خاصی نسبت به اهل بیت پیامبر (ص) داریم که نمود آن را در مراسم عزاداری اهل بیت و جشن های میلاد و اعیاد مشاهده می کنیم اما باید این مودت همراه با معرفت و شور آن‌ها همراه با شعور باشد تا از انحرافات جلوگیری شود.

 

وی در پایان با بیان اینکه فعالیت‌های مهدوی باید در کل جامعه و در میان همه اقشار ترویج داده شود، عنوان کرد: تحقق آرمان‌های بزرگ اسلامی و تربیت منتظر واقعی نیازمند عزمی جدی و برنامه ریزی دقیق در این عرصه است./202/831/ب1

ارسال نظرات