۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۴۳۱۲۷۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ثابت قدم بودن در راه مبارزه با باطل پیام شهدای مدافع حرم است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که مبارزه حق علیه باطل همچنان ادامه دارد و زمان و مکان نمی شناسد، گفت: پیام امروز شهدای مدافع حرم نیز ثابت قدم بودن در این مسیر است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهید رضا رستمی مقدم، نخستین شهید مدافع حرم شهر خرم آباد گفت: شهدای مدافع حرم رسالت جهانی خود را انجام دادند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که شهدای مدافع حرم زمین و زمان نمی شناسند و با انجام رسالت خویش از حریم ولایت دفاع کردند، افزود: شهدای مدافع حرم پیام زینب کبری(س) دوباره برافراشته و به دنیا نشان دادند.

 

وی با بیان این که مبارزه با باطل زمان و مکان نمی شناسد، خاطرنشان کرد: خط سرخ شهادت نشان دهنده این است که مبارزه حق و باطل همیشگی است و پیام شهدای مدافع حرم ثابت قدم بودن در راه مبارزه حق علیه باطل است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که شعار ما در راه مبارزه حق و باطل «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» است، بیان داشت: خاک کردستان و خوزستان ایران و یا عراق، سوریه، یمن و بحرین برای ما فرقی نمی کند.

 

وی با بیان این که پرچم حق برای اعتلای توحید، عزت، کرامت مردم، پاکی و صداقت جامعه همیشه برافراشته بوده است، افزود: پرچمی که پیامبران الهی برافراشته و اوصیاء خداوند آن را دنبال کردند در رأس آن ها وجود مقدس حضرت سید الشهدا(ع) این پرچم را به رنگ سرخ شهادت رنگی ابدیت بخشیده است.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که بیرق ظلم و ستم برای فساد، تباهی و تجاوز در طول تاریخ برپا بوده است، اظهار داشت: نمونه بارز مبارزه حق علیه باطل هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران است.

 

وی یادآور شد: آغاز انقلاب اسلامی ایران نیز  نمونه مبارزه حق و باطل بود که در یک طرف امام راحل قرار داشت، در مقابل طاغوت زمان و از سوی دیگر نیز دست خداوند برای نصرت امام خمینی(ره) قرار داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: با یاری خدای متعال دست جنایتکار آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بی نتیجه ماند و دست خداوند بر تمام دست های باطل غلبه کرد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

 

وی در ادامه با بیان این که امروز میدان جهاد کبیر در پیش است، افزود: در این جهاد نیز با یاری خدای متعال پیروزی از آن حق بوده و باطل از بین رفتنی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که مردم استان لرستان بیش از 6 هزار و ۳۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است، گفت: مردم استان با خون خویش ولایتمداری را امضا کرده و غیرت، همیت، ایستادگی و تبعیت خود را از ولایت ثابت کرده اند./9451/202/ب2

ارسال نظرات