۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۴۳۴۸۴۴
یکی از فرماندهان بسیج مردمی:

به وعده آزادسازی فلوجه عمل کردیم

یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق با تبریک آزادی کامل فلوجه و با تأکید بر وحدت همه نیروهای عراقی، وعده آزادی کامل موصل را داد.
هادی العامری، دبیرکل سازمان بدر و فرمانده بسیج مردمی عراق

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، شهر فلوجه و مناطق اطراف آن پس از یک ماه و سه روز عملیات نظامی، روز گذشته به طور کامل آزاد شد و به گفته خالد العبیدی، وزیر دفاع عراق، عملیات نظامی پایان یافت و از این پس صرفا عملیات مین‌روبی و پاکسازی صورت خواهد گرفت.

 

هادی العامری، دبیرکل سازمان بدر عراق، در بیانیه‌ای این پیروزی را به مردم و نیروهای مسلح عراق تبریگ گفته است.

 

در بیانیه وی آمده است: ای مردم عزیز عراق به شما و به مرجعیت دینی غریتمند که نقش بزرگی در حفاظت از کرامت و عزت عراق داشت، تبریک می‌گویم. به تمام اقشار مردم عزیز عراق خصوصا به خانواده‌های شهدا و مجروحان آزادی کامل فلوجه را تبریک می‌گویم.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: ما به وعده خود عمل کرده و این غده سرطانی را از شهر عزیز فلوجه از بین بردیم و با پیروزی در فلوجه، مرحله مهمی در مبارزه با تروریسم پشت سر گذاشته شد.

 

العامری می‌افزاید: پیروزی در جنگ فلوجه با این سرعت با کمترین خسارت، با وجود تمامی مشکلات و کارشکنی‌ها، به شکل قاطع بر این تأکید دارد که هیچ قدرتی در مقابل قدرت مردم صبور عراق وجود ندارد و هیچ شهر و دیاری نیست که بتواند در مقابل نیروهای امنیتی و الحشدالشعبی قهرمان دوام بیاورد.

 

دبیرکل سازمان بدر عراق در ادامه با تأکید بر وحدت همه نیروهای عراقی، شرط آزادی کل کشور را با سرعت بالا و خسارات کم، همبستگی و انسجام دانست.

 

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که مناطق باقی مانده در غرب فلوجه در حزه رود فرات از عامریه تا منطقه الحلابسه نیز به زودی پاکسازی شود./994/ب102/د

ارسال نظرات