۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۴۴۱۷۶۴

انتقاد عضو جامعه مدرسین از عرضه لباس های بدن نما

آیت الله فاضل لنکرانی از عرضه لباس های بدن نما از سوی برخی فروشندگان انتقاد کرد و گفت: درآمد حاصل از فروش لباس‌های نامناسب و بدن نما حرام و خیانت به خون شهدا است.
آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی امروز در دیدار اعضای ستاد برگزاری جشن های دهه کرامت ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) در سخنانی اظهار کرد: راه حل همه مشکلات از قبیل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی اجتماع حول محور اهل بیت(ع) است.

 

وی با بیان این که خوشبختانه شاهد این هستیم که زیارت اماکن مقدسه از قبیل قم، مشهد و شیراز توسط زائرین روز به روز در حال گسترش است، بیان کرد: امروز به برکت جمهوری اسلامی تحول بسیار زیادی در آستان قدس رضوی،حضرت فاطمه معصومه(س) و شاه چراغ ایجاد شده است و این تحول قابل مقایسه با گذشته نیست.

 

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با اشاره به تبدیل شدن امام زادگان به عنوان قطب فرهنگی در کشور، افزود: امروز نسل جوان ما تشنه معارف اهل بیت(ع) است، صدا وسیما می تواند در انتقال سخنان اهل بیت(ع) به نسل جوان نقش بسزایی ایفا کند.

 

وی با بیان این که نصب بنر و برگزاری جشن ها نباید ما را از پرداختن به مسائل محتوایی غافل کند، اظهار کرد: برگزاری جشن ها و نشستن پای منبرهای بزرگان باید این فرهنگ را در مردم نهادینه کند که کلید همه گرفتاری ها و گشایش ها و برکات ها در باب اهل بیت(ع) است.

 

آیت الله فاضل لنکرانی ادامه داد: مجموعه های فرهنگی باید کلمات اهل بیت را با یک ترجمه بسیار زیبا و روان برای نسل جوان ارائه کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی کرامات حضرت فاطمه معصومه(س) تصریح کرد: حضرت معصومه(س) در بین اهل بیت(ع) از جایگاه و مقام بالایی برخوردار هستند و اگر ما این مناقب را برای بانوان خود بازگو کنیم بهترین الگو را به آن ها معرفی کرده ایم.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشاهده برخی ناهنجاری ها در جامعه،تصریح کرد: متاسفانه ما امروز مشاهده می کنیم که اجازه داده می شود لباس های نامناسب در بین فروشندگان توزیع شود و وقتی مردم آن را خریداری کردند به فکر برخورد می افتیم و این اشتباه است.

 

وی ادامه داد: ما باید این فرهنگ را در بین مغازه داران نهادینه کنیم که پولی که از فروش لباس های بدن نما و نا مناسب بدست می آورند حرام است و این کار خیانت به انقلاب و شهدا محسوب خواهد شد./۸۵۸/پ202/ج

ارسال نظرات