۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۴۴۲۸۸۱
معاون تهذیب حوزه علمیه زنجان خبر داد؛

اعزام طلاب ممتاز علمی حوزه علمیه زنجان به اردوی مشهد مقدس

معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان از اعزام طلاب ممتاز علمی این مدرسه علمیه به اردوی مشهد مقدس خبر داد و گفت: این طلاب از امروز به همراه تعدادی از طلاب حافظ قرآن کریم به این اردوی چند روزه اعزام می شوند.
اعزام به اردو

حجت الاسلام نقی یارمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به اعزام طلاب ممتاز علمی این مدرسه علمیه به اردوی مشهد مقدس، اظهار داشت: این اردو از امروز به مدت 5 روز برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به پایه های علمی طلاب حاضر در این اردوی زیارتی، افزود: طلابی که در این اردو حضور دارند حدودا از تمامی پایه های تحصیلی 1 تا 6 بوده و هر پایه براساس شرایط خاصی که از سوی معاونت آموزشی و مدیریت تعیین شده، به این اردو عازم می شوند.

این مقام مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: البته به همراه طلاب ممتاز علمی، تعدادی از طلاب شایسته این مدرسه علمیه که در امر حفظ قرآن کریم موفق عمل کرده و محفوظات خود را ارتقاء بخشیده اند، به این اردوی زیارتی اعزام می شوند.

حجت الاسلام یارمحمدی در ادامه با اشاره به اهدافی که از سوی برگزارکنندگان اردو دنبال می شود، تصریح کرد: قطعا برگزاری چنین اردوهایی بدون هدف مشخصی نبوده و اهداف آموزشی و تربیتی بالایی از سوی برگزار کنندگان آن دنبال می شود که از جمله آنها می توان به تشویق علمی و معنوی این طلاب ممتاز و طراز اول حوزه اشاره کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان در پایان با اشاره به شرایط خاص حضور در این اردوی چند روزه، تأکید کرد: برای حضور در این اردو شرایط خاصی مشخص شده است که از جمله آنها می توان به دستیابی طلاب به معدل بالای 19 در پایه های پایین تر و معدل های دیگر که براساس پایه تحصیلی طلاب متغیر بوده و از سوی شورای مدرسه به تصویب رسیده است.

گفتنی است، برگزاری اردوی مشهد مقدس در تابستان برای طلاب ممتاز علمی و شایسته حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان، از سنت های دیرینه و درخور تقدیر این مدرسه علمیه است که از سال های دور تا به امروز به صورت مداوم و متناوب برگزار می شود./949/303/ب2

ارسال نظرات