۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۴۲۳۴۹۴

عضو جنبش امل لبنان بر لزوم اصلاح قانون انتخابات تأکید کرد

روحانی لبنانی تاکید کرد که عمل به قانون صحیح کشور را از بیماری های وارداتی بیگانگان مصون نگه می دارد.
حسن عبدالله، مسؤول فرهنگي جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن عبدالله، مسؤول فرهنگی جبش امل لبنان در دیدار با یاسین عیسی، رییس مرکز "ارشاد خانواده" در منطقه صور این کشور، گفت: بیماری هایی که نظام سیاسی و اداری کشور ما به آن مبتلا شده است، وارداتی هستند که از سوی بیگانگان آمده است.

 

وی افزود: تجریه لبنان ثابت کرده است که درگیری داخلی، نتیجه ای جز زیان و خسارت برای تمام کشور بر ندارد و تنها راه حل برون رفت از مشکلات و بحران ها، گفت‌وگو و مذاکره است.

 

این روحانی لبنانی با تاکید بر عمل به قانون در کشور گفت: باید قوانینی وضع شود که تضمین کننده رشد وترقی کشور بوده و تمام گروه ها و احزاب سیاسی لبنان را در یک چارچوب هدایت کند. اجرای صحیح قوانین می تواند وحدت و یکپارچگی را در کشور حاکم کند.

 

وی در توصیف قانونی کارآمد، اظهار داشت: قانون کارآمد قانونی است که به شهروندان قدرت انتخاب دهد اقدامات طایفه گرایانه و حزبی را از ساحت انتخابات دور کند. بیماری های کالبد لبنان یک ریشه بیشتر ندارد و آن هم طایفه گرایی و تعصبات مذهبی است.

 

 عضو ارشد جنبش امل در پایان خاطر نشان کرد: باید کشوری ساخت که ویروس های فلج کننده دشمنان در آن راه پیدا نکند. آن وقت است که کشور ما تبدیل به قلعه ای می شود که رژیم غاصب صهیونیستی و دشمن تکفیری نمی توانند در آن نفوذ و ایجاد مشکل کنند./1321/ب902/د

 

 

ارسال نظرات