۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۴۲۴۹۶۵
در آستانه عید مبعث صورت گرفت؛

حضور جمعی از مدیران و روحانیان در دفتر آیت الله جوادی در آمل

جمعی از مدیران و روحانیان در ‌آستان فرا رسیدن عید مبعث در دفتر حضرت ‌آیت الله جوادی‌ آملی در ‌آمل حضور پیدا کردند.
حضرت آیت الله جوادی آملی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، در آستانه فرارسیدن عید مبعث، جمعی از مدیران شهرستان آمل و روحانیان طرح هجرت در دفتر حصرت آیت الله جوادی آملی در آمل حضور پیدا کردند.

 

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، امام جمعه دابو و دشت سر با گرامی داشت فراررسیدن عید مبعث افزود: ضرورت دارد سیره نبوی را سرلوحه امور خود قرار دهیم که برکات و دستاوردهای ارزشمندی دارد.

 

وی بیان داشت: پیامبر گرامی اسلام از مقام ارزشمند و شاخصی برخوردار هستند که حضور در محضر ساحت مقدس این وجود نورانی سعادت بخش زندگی انسان است.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که ضرورت دارد سیره نبوی در میان آحاد مردم ترویج پیدا کند، گفت: گسترش تعالیم والای دینی و فرهنگ اسلام ناب محمدی امری مهم و ضروری است که باید در این عرصه کوشا باشیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده با تقدیر از راه اندازی دفتر حضرت آیت الله جوادی در آمل خاطرنشان کرد: امیدواریم این دفتر مایه خیر و برکات ارزشمندی برای این شهرستان شود.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که شهرستان آمل علمای بزرگوار و ارزشمندی دارد که مایه افتخار هستند، گفت: نیاز است تا قدردان علمای ارزشمند خود باشیم که بهره گیری از رهنمودهای آنان همواره راهگشا است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: آیت الله جوادی آملی عالم گرانقدری است که آثار ایشان بسیار ارزشمند بوده و بهره گیری از آن سبک زندگی دینی را برای ما محقق می کند.

 

حجت الاسلام حسن محمودی، رییس دفتر آیت الله جوادی در آمل با گرامیداشت فرارسیدن عید مبعث اظهارداشت: ضرورت دارد سیره نبوی را سرلوحه امور خود قرار داده و در راستای بهره گیری از آن کوشا باشیم.

 

وی افزود: دفتر آیت الله جوادی آملی در اختیار روحانیان و آحاد مردم بوده و با توجه به این که زادگاه این عالم بزرگوار در آمل است استقبال خوبی خواهد شد و دفتر با هدف پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات دینی و شناساندن جایگاه مرجعیت در میان مردم افتتاح شده است.

 

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: حضرت آیت الله جوادی آملی عالم وارسته و شخصیت عظیمی است که جهان ایشان را به عنوان سرمایه علمی و معنوی اسلام و مکتب تشیع می داند که با آن اندیشه ناب و متعالی خود همچون سراج منیر، هدایتگر مشتاقان و طالبان سعادت هستند./1314/202/ب3

ارسال نظرات