۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۴۲۵۵۷۷

ادامه بد رفتاری ماموران امنیتی بحرین با زندانیان

پافشاري زندانيان بحرینی درزندان "الحوض الجاف" بر مطالبه خواسته ها و حقوق انساني مشروع خود، آن ها را در شرايط بدي قرار داده است.
زندان

به گزارش خبرگزاری رسا، زندانيان بحريني كه به علت بيان نظرات و عقايد خود و مخالفت با استبداد مسئولان آل خليفه زنداني شده اند، گفته اند كه جانشان درخطر است و روزهاي سختي در انتظار آن ها است.

 

 پایگاه های خبری بحرين با انتشار بيانيه اي به نقل از زندانيان زندان " الحوض الجاف " نوشت كه آن ها با ارسال نامه هاي شخصي و گروهي براي مسؤولان زندان و مقامات رسمي و حقوقي، شرايط بد خود را براي آن ها شرح داده و گفته اند كه ازحقوق اصلي خود از جمله ملاقات محروم شده اند،اما پاسخ مسئولان به آن ها اين بوده است كه زندانيان را تهديد كرده اند كه درصورت اعتراض، با محدوديت ها و تنگناهاي بيشتري مواجه خواهند شد.

 

به گفته زندانيان، رییس زندان " الحوض الجاف" آن ها را تهديد كرده است كه درصورت اعتصاب غذا يا شكايت به مسؤولان و نهادهاي حقوقي، زندانيان مسؤول فعاليت حقوقي فعالان حقوق بشر و نهادهاي حقوقي خواهند بود.

 

زندانيان بحريني در زندان " الحوض الجاف " همچنين گفته اند كه مسؤولان زندان خواسته هاي آن ها را ناديده گرفتند و گفته اند كه هر چقدر مي خواهند شكايت كنند زيرا راه به جايي نخواهند برد./1321/ب102/د 

ارسال نظرات