۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۴۲۷۱۲۱
نماینده ولی فقیه در دانشگاه امام حسین:

دانشگاه امام حسین در صدد تمدن سازی اسلامی است

نماینده ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) سپاه با اشاره به تمدن سازی این دانشگاه گفت: دانشگاه امام حسین(ع) سپاه بر آن است که به جای تأکید بر نظرات غربی ها و بیان رویکرد آنها نسبت به دانشگاه، بتواند با زبان قرآن، ائمه اهل بیت(ع) و رهنمود های آن حضرات بتواند دانشجویان خود را پرورش دهد.
دانشگاه امام حسین(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حبیب زاده، نماینده ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) سپاه امروز در دیدار اعضای شورای دانشگاه امام حسین(ع) با حضرت آیت الله حسین نوری همدانی پس از تبریک ایام اعیاد شعبانیه خاطرنشان کرد: این دانشگاه در سال های اخیر وارد یک تحول شگرف و عمیق شده و دانشگاهی است که می تواند مدل مناسبی را برای جهان تشنه علم  و معرفت ارائه کند.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) سپاه درباره تمدن ساز بودن این دانشگاه اظهار داشت: با عنایت به جایگاه علم در اسلام و معارف دینی، یکی از آن جایگاه ها که می تواند عالم پرور باشد، دانشگاه امام حسین(ع) بوده که بنا است این دانشگاه تمدن ساز باشد.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به این دانشگاه فرمودند شما پیش پای خود را نبینید و 40 سال آینده را مدنظر داشته باشید و باید ستون های محکم معارف دینی را در دانشگاه بنا کنید. باید مردم را از طریق آرمان های انقلاب اسلامی به معارف دینی آشنا کنید.

 

حجت الاسلام حبیب زاده با بیان این که چشم انداز دانشگاه امام حسین(ع) برای آینده انقلاب است، گفت: تصویر سازمانی این دانشگاه تصویری است که برای 40 سال آینده انقلاب اسلامی مشخص شده است؛ این دانشگاه تحت رهبری ولایت فقیه است، وظایف تربیت و آموزش فرماندهان را بر عهده دارد که تحقیقات مورد  نیاز را در چارچوب دانشگاه وظایف انجام می دهد و خدمات مستشاری به فرماندهان و مسؤولان دارد.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) سپاه یادآور شد: دانشگاه امام حسین(ع) متکفل این است که اساتید و مربیان متخصص، متقی و دشمن شناس به عنوان سرمایه انسانی به کار بگیرد و دانش آموختگان دارای روحیه انقلابی و نظامی را در خود بپروراند و به جای تأکید بر نظرات غربی ها و بیان رویکرد آنها نسبت به دانشگاه، بتواند با زبان قرآن، ائمه اهل بیت(ع) و رهنمود های آن حضرات بتواند دانشجویان خود را پرورش دهد./822/پ203/ج

ارسال نظرات