۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۴۲۹۵۵۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

ایستادگی در برابر نظام سلطه نیازمند پایه‌ریزی مفاهیم فکری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: جبهه انقلاب اسلامی نیازمند یادگیری است و امروز ایستادگی در برابر نظام سلطه پایه‌ریزی ایستادگی فکری و همه جانبه همراه مقاومت لازم است.
استکبار ستيزي

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم لطفیان شامگاه شنبه در جلسه دیدار بسیجیان، مداحان اهل‌بیت(ع) و فعالان حلقه‌های صالحین خراسان جنوبی با عضو تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مسئله ولایت‌مداری اظهار داشت: در مدار ولایت آن همدلی و وحدت برای ما اهمیت دارد که بر مدار تفکر ولایی قرار داشته باشد.

 

وی افزود: پایه مهم تحقق تمدن اسلامی و مقابله با جنگ نرم ایستادگی در برابر طوفان‌های فکری بوده که جامعه در مقابل خود قرار داده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز در هر نقطه از جهان بیداری اسلامی پدید آید به سبب اقتدار عاشورا و تلاش‌هایی که در این راه برای زنده نگه داشتن اسلام شده است.

 

لطفیان با اشاره به اینکه بسیج در نگاه کلان به عنوان چتر گسترده در زمینه حفاظت از تمدن اسلامی است که نقش آفرینی می‌کند بیان کرد: جبهه انقلاب اسلامی نیازمند یادگیری است و امروز ایستادگی در برابر نظام سلطه پایه‌ریزی ایستادگی فکری و همه جانبه همراه مقاومت لازم است.

 

وی افزود: نقطه اصلی که در کلان تفکر بسیجی را ممتاز می‌کند عدم تبعیت از دشمن و استکبار است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز جبهه دین‌ستیزی، عدالت‌ستیزی، امامت‌ستیزی فعال است و دشمنان سعی بر این دارند که با حرکت خزنده تقدس‌زدایی از ارزش‌ها نقش‌های خود را عملیاتی کنند.

 

لطفیان بیان کرد: تکلیف خودمان را باید به عنوان نیروی بسیجی و مدافع اهل‌بیت(ع) انجام داده و نباید به حرکت انقلابی ما خدشه وارد شود و انقلاب بودن خود را حفظ کنیم./922/101/ب3

ارسال نظرات