۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۴۳۱۹۴۰
محمدی خبر داد؛

برگزاری همایش مدیران مؤسسات قرآنی در ماه رمضان

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت گفت: تلاش می‌کنیم در همایشی با حضور مدیران مؤسسات قرآنی به بررسی آخرین راه های تعامل با یکدیگر بپردازیم.
مراسم با قرآن در رمضان با حضور آیت الله دری نجف آبادی در اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت صبح امروز یک‌شنبه 23 خرداد در نشست خبری این اتحادیه گفت: یکی از برنامه‌هایی که برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته‌ایم این است که با برگزاری 65 محفل انس با قرآن در تهران و شهرستان‌ها از مواهب این ماه استفاده کنیم.



وی افزود: قرار را بر این گذاشته‌ایم تا در پایان این محفل از قراء برگزیده تجلیل به عمل بیاوریم.



مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت بیان داشت: برگزاری 15 نمایشگاه اقماری قرآن کریم نیز در دستور کار این اتحادیه قرار دارد، در اختامیه این نمایشگاه‌ها نیز از خادمان قرآنی تجلیل خواهیم داشت.



محمدی گفت: یکی از برنامه‌های اصلی برای ماه مبارک رمضان این است در یک همایش 700 نفره به بررسی آخرین راه‌های تعامل موسسات در راه ادغام تشکل‌های و موسسات بپردازیم.



مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت، ابراز داشت: نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در سال جاری بسیار بهتر در حال شکل‌گیری است، در این فضای خوب نیز موسسات بیشتری تلاش دارند تا در نمایشگاه شرکت کنند.



وی با انتقاد از وزارت ارشاد، ابراز داشت: متاسفانه وزارت ارشاد به موضوع بیمه فعالان قرآنی بی توجهی کرده است اما وزارت اقتصاد و سازمان تامین اجتماعی قول‌های مساعدی را برای این موضع مهم داده‌اند.



وی پس از تشریح یکی از طرح‌های اتحادیه به نام «میزان»، گفت: اتحادیه به عنوان دبیر شورای راهبردی مراسم اربعین حسینی انتخاب شده است و بر همین اساس، تلاش می‌کنیم تا بر اساس یک فراخوان به دریافت طرح‌های قرآنی برای این مراسم با شکوه بپردازیم.



محمدی در پایان با انتقاد از تعامل کم مراکز حوزوی با اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت، بیان داشت: هرچند که مسؤولیت بسیاری از موسسات قرآنی با حوزویان است اما سطح تعامل به نقطه مطلوب نرسیده است./202/856/ب1

ارسال نظرات