۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۴۲۸۹۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:

ایجاد و حفظ وحدت در جامعه رسالت مهم خبرنگاران است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان ایجاد و حفظ وحدت در جامعه را رسالت مهم خبرنگاران عنوان کرد و گفت: خبرنگاران در انجام رسالت خویش باید شجاعت و سعه صدر داشته باشند.
روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان، پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) خرم آباد برگزار شد، گفت: داشتن توحید به معنای ورود به دژ مستحکمی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان توحید را امنیت آور خواند و افزود: این امنیت در سایه نعمت ولایت و حاکمیت نظام ولایت است.

حجت الاسلام جلیلیان با بیان این که ولایت شرط امنیت است، خاطرنشان کرد: هر اندازه که اطاعت پذیری از ولایت بیشتر باشد امنیت نیز بیشتر است.

وی در ادامه با بیان این که کار خبرنگار باید به گونه ای باشد که مردم از آن بهره مند شوند، یادآور شد: خبرنگاران باید به دنبال ایجاد و حفظ وحدت در جامعه باشند.

حجت الاسلام جلیلیان داشتن سعه صدر، شجاعت، امیدوار کردن مردم و انعکاس واقعیت ها را از جمله ویژگی های خبرنگاران عنوان کرد و افزود: تلاش شود در هر زمینه ای که خبر تهیه و تولید می شود براساس نیاز جامعه باشد.

وی امانتداری را از دیگر ویژگی های خبرنگاران بیان کرد و گفت: در انتشار اخبار امانتداری را رعایت کرد و تلاش شود اعتماد مردم جذب کرد.

مسؤول نمایندگی وفقیه در سپاه لرستان با اشاره به اهمیت محتوا، قالب خبر و رسانه اظهار داشت: در انتقال خبر باید مخاطب مورد توجه قرار گیرد چراکه در بازتاب خبر نقش بسزایی دارد.

وی در ادامه با تأکید بر تقویت روحیه بسیجی در رسانه ها و بین اصحاب رسانه بیان داشت: در سایه روحیه بسیجی برای رضای خدا و کمک به برطرف شدن مشکلات مردم و جامعه قلم بزنید چراکه کاری که برای رضای خدا باشد هدفمند و پرثمر است./9459/203/ب2

ارسال نظرات