۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۴۵۰۷۲۲

ثبت نام بیش از هفت هزار نفر در آزمون قرآن و عترت وزارت ارشاد

تنها با گذشت یک هفته از آغاز نام‌نویسی در آزمون قرآن و عترت وزارت ارشاد، بیش از ۷ هزار نفر آمادگی خود را برای شرکت در این آزمون اعلام کرده‌اند که در این بین ۳ هزار و ۱۰۱ نفر در بخش عموم و ۳ هزار و ۹۵۳ نفر در بخش کارکنان دولت هستند.
آزمون قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد که از ۲۰ شهریورماه آغاز گشته تا به امروز با استقبال خوبی روبرو بوده است، لازم به ذکر است که زمان برگزاری آزمون برای کارکنان دولت 19 آبان و برای عموم نیز 20 آبان ماه می‌باشد.

در این دوره شاهد حضور پرشور علاقه‌مندان هستیم، به طوری که پس از گذشت یک هفته از آغاز نام‌نویسی در آزمون قرآن و عترت ۷ هزار و ۵۴ نفر آمادگی خود را برای شرکت در این آزمون اعلام کردند.

این دوره از آزمون‌ها در دو بخش برگزار می‌شود که در بخش مؤسسات قرآنی کشور، تاکنون مؤسسه نسیم وحی خلخال با ۳۲۲ نفر، جامعةالقرآن اصفهان با ۲۵۰ نفر، ولی عصر(عج) دورود با ۲۲۵ نفر و مهد قرآن یزد با ۱۸۷ نفر به ترتیب بیشترین متقاضی شرکت در پانزدهمین آزمون قرآن و عترت ارشاد را به خود اختصاص داده‌اند.

در بخش کارکنان دولت که امسال برای نخستین‌بار برگزار می‌شود تاکنون ۳ هزار و ۹۵۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که استان‌های تهران، فارس، اردبیل و آذربایجان شرقی بیشترین تعداد ثبت‌نامی را داشته است.

نام‌نویسی در پانزدهمین دوره آزمون‌های قرآن و عترت ارشاد برای عموم تا ۲۰ مهرماه و برای کارکنان دولت تا ۱۵ آبان‌ماه ادامه دارد./816/204/ب2

 

ارسال نظرات