۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۴۵۱۹۰۶
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه سرداران عشق در دانشگاه باقرالعلوم برپا شد

هم زمان با هفته دقاع مقدس،‌نمایشگاهی با عنوان سرداران عشق و با هدف معرفی دستاوردهای دفاع مقدس؛ از گذشته تاکنون، در دانشگاه باقرالعلوم برپاشده است.
نمایشگاه سرداران عشق در دانشگاه باقرالعلوم برپا شد نمایشگاه سرداران عشق در دانشگاه باقرالعلوم برپا شد نمایشگاه سرداران عشق در دانشگاه باقرالعلوم برپا شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در این نمایشگاه که به همت بسیج دانشجویی برپا شده،‌ غرفه های مختلفی برای بازدید دانشجویان و اساتید این دانشگاه در نظر گرفته شده است.

در بخشی از این نمایشگاه، تصاویر شهدای مدافع حرم و شهدای منا در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است. تصاویر شهدای  شاخص فاجعه منا و هم‌چنین شهدای روحانی مدافع حرم،زینت بخش این قسمت از نمایشگاه است.

در غرفه ای که با عنوان مقابله با نفوذ نام گذاری شده؛ مخاطب با سیر نفوذ و برنامه ریزی دشمن جهت نفوذ فرهنگی در نظام اسلامی آشنا شده و اطلاعات جامعی در ارتباط با پدیده نفوذ فرهنگی پیش روی بازدیدکنندگان قرار داده شده است.

ساخت و طراحی ماکت عملیاتی والفجر 8 و هم‌چنین معرفی پل های نامرئی خضر و پل عظیم بعثت به عنوان شاهکارهای مهندسی رزمی تاریخ دفاع مقدس،‌از بخش های دیگر این نمایشگاه است.

حسینه ی شهدا با طراحی منحصر به فرد که تداعی گر دوران دفاع مقدس است،‌مکانی جهت پخش کلیپ و فیلم های دفاع مقدس است که به همت طراحان این نمایشگاه به منظور بهره بردن بازدیدکنندگان از تاریخ مصور دفاع مقدس،‌درنظر گرفته شده است.

لازم به یادآوری است، این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس جهت استفاده دانشجویان و اساتید دانشگاه باقرالعلوم برپاست./872/پ203/ی

 

 

 

وحید کوچک زاده
ارسال نظرات