۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۴۵۲۰۸۲
رییس دفتر هیأت نظارت و بازرسی انتخابات خراسان رضوی:

دین مداری اصل ایستادگی در مقابل دشمنان است

حجت الاسلام محرابی با بیان اینکه مردم باور دارند که اینجا مرکزی است که از اسلام دفاع می کند و اعتقاد به خداوند، قیامت، شهادت و اجر و پاداش دارد، گفت: دین مداری اصل ایستادگی در مقابل دشمنان است.
حجت الاسلام محرابی

حجت الاسلام محمد حسین محرابی، رییس دفتر هیأت نظارت و بازرسی انتخابات خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، به نقش روحانیت در دفاع مقدس و حضور در جبهه و پشت جبهه اشاره کرد و افزود: اگر نقش روحانیت را به لحاظ کمیت و کیفیت تقسیم بندی کنیم، به لحاظ کمیت بیشترین شهید را نسبت به سایر اقشار در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه روحانیت نقش ویژه ای در دفاع مقدس و حضور در جبهه داشته است، ابراز داشت: در دوران جنگ روحانیت در قرارگاه ها و مقرهای نظامی تبلیغ دین می کردند و اینکه از حالات رزمندگان ویژگی های زیبایی نقل می شود، همه از تاثیر و حضور روحانیت در جبهه بوده است.

رییس دفتر هیأت نظارت و بازرسی انتخابات خراسان رضوی در ادامه به حضور حضرات آیات دستغیب، مظاهری و میرزا جواد آقای تهرانی در صحنه جنگ اشاره کرد و افزود: حضور این شخصیت ها در جبهه به رزمندگان قوت می داد.

وی در ادامه به راه های حفاظت و نگهداری از دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی  اشاره کرد و بیان داشت: صاحب نظران و اندیشمندان باید در این زمینه کار کنند که کتابهای خوبی در این زمینه نیز نوشته شده است.

حجت الاسلام  محرابی بهترین راه در حفظ انقلاب در همه محورها را، جدی تر پرداختن به فرمایشات حضرت امام و رهبری دانست و اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) از قبل انقلاب درگیر مبارزه با دشمن بودند و نقشه ها و طرح های دشمن را می شناختند.

وی به موضوع تهاجم فرهنگی دشمن در سالهای اخیر اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این قضیه فریاد کردند که دشمن ارزش های ما را هدف قرار داده و از نظر فرهنگی به ما شبیخون و قتل عام فرهنگی زده است.

رییس دفتر هیأت نظارت و بازرسی انتخابات خراسان رضوی وحدت و با هم بودن جامعه اسلامی را از راه های مصون ماندن در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن دانست و ادامه داد: عمل به قرآن و روایات و پیدا کردن راه درست، سبب حرکت در راه اسلام و مقابله با تهاجم فرهنگی است.

وی در پایان با بیان اینکه مردم باور دارند که اینجا مرکزی است که از اسلام دفاع می کند و اعتقاد به خداوند و قیامت و شهادت اجر و پاداش دارد، اظهار داشت: دین مداری اصل ایستادگی در مقابل دشمنان است./302/859/ب1

ارسال نظرات