۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۴۵۲۱۰۲
مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین:

اصول و ارزشها با هیچ چیزی معامله نمی‌‌شود

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران قزوین گفت: تا زمانی که دشمن به توطئه‌های خود ادامه می‌دهد ما نمی‌توانیم با آنها سازش کنیم و در گفت و گوها به این نتیجه رسیدیم، امام خمینی(ره) به ما یاد دادند سیاست ما عین دیانت است و اگر ما این اصل را معیار کار خود قرار دهیم در سیاست خارجی موفق خواهیم بود.
حجت الاسلام رضا کاظم لو

حجت الاسلام رضا کاظم لو مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، پایداری بر روی اصول را موجب پایداری ایران دانست و گفت: اگر ما از اصول تنازل کنیم دشمنی‌ها کم نخواهد شد و دشمن جرأت نفوذ پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: سیاست خارجی عرصه‌ واقعیت است، واقعیت خارجی عزت مداری است عزتی که در سایه‌ دفاع از ارزشها، رعایت عدل، کمک به مظلوم و مبارزه با استکبار به دست آمده است، آثار مذاکره با غربی‌ها این شد که دنیا دشمنی استکبار و آمریکا را با ایران فهمید.

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران قزوین تاکید کرد: تا زمانی که دشمن به توطئه‌های خود ادامه می‌دهد ما نمی‌توانیم با آنها سازش کنیم و در گفت و گو ها به این نتیجه رسیدیم، امام خمینی(ره) به ما یاد دادند سیاست ما عین دیانت است و اگر ما این اصل را معیار کار خود قرار دهیم در سیاست خارجی موفق خواهیم بود.

اصول و ارزشها با هیچ چیزی معامله نمی‌‌شود

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه بین سیاست داخلی و خارجی فرقی وجود ندارد ابراز کرد: اگر ما در داخل کشور دچار مشکل شویم نمی‌توانیم در سیاست خارجی موفق شویم نباید اجازه دهیم در کشور دوگانگی ایجاد شود، سیاست جدا از دین مداری نیست.

حجت الاسلام کاظم لو با تاکید بر اینکه ارزشها با هیچ چیزی معامله نمی‌‌شود اظهار کرد: ما به دنبال عزتیم و عزت در سایه‌ استقامت و تکیه بر داشته‌های داخلی حاصل شده است، ما عزت و اقتدارمان را از خارجی‌ها نگرفته‌ایم و کسانی که خود و کشور را وابسته به غربی‌ها می‌دانند افراد ضعیف و کم توانی هستند.

وی در پایان تکیه بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مردم را اساس کار وزارت خارجه اعلام کرد و گفت: ما نیازی به حمایت مستکبران نداریم بلکه این دیگر کشورها هستند که اگر به ما بپیوندند به نتایج مفیدی دست پیدا می‌کنند، درهای کشور ما به سوی دیگر کشورها باز است اما مسؤولان و دولتمردان باید مراقب باشند./302/955/ب1

 

 

ارسال نظرات