۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۴۵۲۱۰۳

پیام علمای بحرین به مناسبت صدمین روز تحصن حمایت از شیخ عیسی قاسم

علمای بحرین به تحصن کنندکان حمایت از رهبر شیعیان این کشور درود فرستاده و تأکید کردند که ملت به ظلم ستیزی این افراد چشم دوخته است.
شیخ عیسی قاسم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اللؤلؤه، علمای شیعه بحرین به مناسبت صدمین روز تحصن ملت بحرین در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور در منطقه الدُراز پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: به شهروندانی که 100 روز است با صبر و استقامت به فداکاری و ایثار پرداخته و بصیرت نافذ خود را به نمایش گذاشته اند، درود می فرستیم. در آستانه عاشورا و کربلا هستیم و این افراد همانند عاشورا برای طلب اصلاح بپا خواسته اند تا امر به معروف و نهی از منکر کرده و هیچگاه به دنبال ظلم و فساد نیستند.

علمای بحرین تصریح کردند: تحصن کنندگان تنها ساعتی پس از صدور حکم ظالمانه سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم در صحنه حاضر شدند و اگر این مساله انجام نمی گرفت کشور وارد مرحله بسیار سختی می شد.

آنان ادامه دادند: این افراد مدافعان دین و وطن هستند و حال و آینده کشور مدیون این ایستادگی و ثبات است. ملت به آنان جهت ایستادگی در برابر ظلم و تهدید چشم دوخته است و در این راه نباید دچار یأس و ناامیدی شوند./980/ب903/د

ارسال نظرات