۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۴۵۴۵۴۶
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر:

اصلاح انحرافات ایجاد شده در اسلام رکن مهم فلسفه قیام امام حسین است

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر در مراسم ویژه هفتم محرم گفت: اصلاح انحرافات ایجاد شده در اسلام رکن مهم فلسفه قیام امام حسین (ع) است.
حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا ظهر امروز در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: در زمان امام حسین (ع) کار به جایی رسیده بود که یزید فاسد ادعای جانشینی پیامبر (ص) و خلافت مسلمین را داشت.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: آن حضرت (ع) برای اصلاح چالش ها و انحرافاتی که در دین اسلام ایجاد شده بود و همچنین مبارزه با حکومت ظلم و فساد قیام کرد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امام حسین (ع) این امر مهم را با استعانت از فریضه امر به معروف و نهی از منکر انجام داد.

حجت‌الاسلام محمودی نیا با اشاره به رسالت خطیر شیعیان آن حضرت در پاسداری از ارزش های اسلامی اضافه کرد: در شرایطی که دشمن همه ارزش های اسلامی جامعه را نشانه گرفته، ما به‌عنوان مریدان حضرت امام حسین (ع) رسالت بزرگی داریم و باید تا پای جان بمانیم و بایستیم تا دین خدا حفظ شود.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به دوران دفاع مقدس افزود: همان گونه که جوانان ما در آن دوران با تأسی از امام حسین (ع) در برابر دشمن ایستادگی کردند، همه ما باید هرجا که هستیم از کیان اسلام دفاع کنیم./833/203/ب3

ارسال نظرات