۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۴۴۶۷۴۲

چند خبر کوتاه از خراسان شمالی

انتصاب مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان شمالی، نصب ضریح مقدس سه امامزاده در اسفراین و تأکید بر الگوگیری مدیران از شهدا عناوین برخی از اخبار فرهنگی استان خراسان شمالی است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، با صدور حکمی حجت‌الاسلام اصغر قدیمی را به‌عنوان مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد منصوب کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در این حکم خطاب به حجت‌الاسلام قدیمی گفته است: با توجه به حسن تدبیر و تعامل شایسته با ارباب رجوع و نیز تجربه خوب و قابل قبول در مدیریت دفتر امام جمعه مرکز استان در سالهای گذشته، جنابعالی را به سمت ریاست دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و ریاست دفتر امام جمعه بجنورد منصوب می‌کنم، امید آن است که مانند گذشته در همدلی و هم‌زبانی دفتر با ادارات و سازمانها موفق بوده و زمینه رضایت مردم ولایی را از این جایگاه حساس، بیش از پیش فراهم آورید.

سه بقعه متبرکه صاحب ضریح می‌شوند

حجت‌الاسلام عباسعلی خادمی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسفراین گفت: سه بقعه متبرکه از آستان مقدس امام زادگان اسفراین صاحب ضریح می‌شوند.

وی با بیان اینکه آستان مقدس امام زادگان عبدالله روستای کوران و زید روستای توی هریک با اعتبار 120 میلیون ریال صاحب ضریح می‌شوند، افزود: آستان مقدس امامزاده سید اسحاق روستای رویین نیز با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون ریال از محل کمکهای مردمی صاحب ضریح طلا می‌شود.

درخشش معلم گرمه‌ای در جشنواره الگوهای برتر تدریس

شیرالله باقری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمه از کسب رتبه سوم کشوری توسط رضا صادقی، دبیر زیست‌شناسی این شهرستان در دوازدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس دوره متوسطه سوم خبر داد.

وی افزود: این جشنواره در استان اصفهان برگزار شد و رضا صادقی به‌عنوان نماینده برتر استان خراسان شمالی در این جشنواره شرکت کرد و موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.

شهیدان اسوه‌های جاودانه فرهنگ مجاهدت و استقامت هستند

حجت‌الاسلام تقی عزیزی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی، امروز و همزمان با آخرین روز از هفته گرامیداشت دولت، در یادواره شهدای دولت و کارمند، اظهار کرد: شهیدان اسوه‌های جاودانه و ماندگار فرهنگ ناب پاسداری، مجاهدت و استقامت هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای به‌ویژه شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان اسوه‌های جاودانه و ماندگار فرهنگ ناب پاسداری و استقامت هستند.

حجت‌الاسلام عزیزی صبر و شکیبایی را یکی از محوری‌ترین ویژگی‌های شهدا و ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس بیان کرد و افزود: شهیدان در استمرار و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بی‌بدیلی را ایفا کردند و از خداوند می‌خواهیم که به همه ما توفیق حرکت در مسیر شهدای عزیز را عطا کند./303/9314/ب1

ارسال نظرات