۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰
کد خبر: ۴۴۶۹۷۰
روحانی در دیدار جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس:

جانبازان افتخار ملت ایران هستند

رییس‌ جمهور با حضور در منزل سید حسن سیادت؛ جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس، جانبازان را موجب افتخار ملت ایران دانست و از ایثار، صبر و فداکاری این جانباز سرافراز و همسر وی قدردانی کرد.
دیدار رییس‌ جمهور با  سید حسن سیادت؛ جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه سه‌شنبه در ادامه سلسله دیدارهای صمیمی و سرزده با جانبازان و خانواده شهدا، در فضایی گرم و صمیمی با این جانباز سرافراز و خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

رییس‌ جمهوری ایثار ، فداکاری و صبر جانبازان را ستودنی و افتخارانگیز توصیف کرد و گفت: کار بزرگی که شما جانبازان عزیز انجام دادید با هیچ چیزی مادی و دنیوی قابل ارزیابی و ارزش‌گذاری نیست و بی‌تردید خداوند پاداش و اجر بزرگی به کسانی که در راه دفاع از کشور و اسلام جانفشانی کردند، عطا خواهد کرد.

دکتر روحانی با تجلیل از صبر و فداکاری همسران جانبازان گفت: همسران جانبازان مسئولیت سنگینی را با رضایت قلبی خویش بر عهده گرفتند و با این فداکاری ، عزت دنیا و سرافرازی در آخرت را برای خود کسب کردند.

سید حسن سیادت جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس در سال 1360 و در سن 21 سالگی در منطقه جنوب به درجه جانبازی نایل آمده است.

سید حسن سیادت جانباز 70 درصد دفاع مقدس و خانواده وی نیز با اظهار خوشحالی از دیدار رییس‌ جمهوری، از اهتمام و توجه دکتر روحانی به خانواده جانبازان و شهدا تشکر کردند.

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید نیز حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی دکتر روحانی به این جانباز والامقام تقدیم شد./1323/د102/ج1

ارسال نظرات