۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۴۴۶۹۸۵

بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیان خراسان رضوی در حمایت از مواضع امام جمعه مشهد

سازمان بسیج طلاب و روحانیان خراسان رضوی در حمایت از مواضع نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نسبت به برپایی کنسرتهایی که سراسر فساد و لااوبالی‌گری است، بیانیه ای صادر کرد.
سازمان بسیج طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سازمان بسیج طلاب و روحانیان خراسان رضوی در حمایت از مواضع اخیر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی آیت الله علم الهدی نسبت به برپایی کنسرت‌هایی که سراسر فساد و لااوبالی‌گری است، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:   

مشهدمقدس هویت خود را وام دار حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام است و طبعا تمام رویکردها و کارکردهای مسئولین نظام اسلامی در این شهر باید به لحاظ وفاداری به این آستان مقدس وحفظ معنویت حاصل از گیرد. متاسفانه گاه مشاهده می شود که برخی مسئولین ومنتخبان ملت رسالت ارزشی ودینی خود را نادیده گرفته وحتی سوگند خویش را در پاسداری از ارزش های اسلامی فراموش می کنند و به برخی از اقداماتی که معنویت پایتخت معنوی جمهوری اسلامی را نشانه رفته وباعث تضعیف آن می شود، اصرار می ورزند.

سوال این است که برپایی کنسرت که امروزه در هیاهوی رسانه ها به یکی از موضوعات اصلی تبدیل شده است، چه ضرورتی دارد؟ باتوجه به انبوه مشکلات مردم چه جایگاهی در رفع مشکلات آنان ایفا می کند که این قدر مورد توجه و اصرار برخی از دولت مردان ونمایندگان معلوم الحال قرار گرفته است؟ آن هم در شهری که به یمن حضور امام رضا علیه السلام تقدس یافته است ورعایت حریم و حرمتش را همگان برخود فرض می دانند.

چگونه است که با این حس وفاداری مردم به حریم رضوی، معدودی از مسؤولان ونمایندگان منتخب مردم ،این جایگاه رفیع و ملکوتی را نادیده انگاشته وبرای ایجاد نشاطی چند ساعته، حاضر به رنجش خاطر امام رئوف و مردم دیندار مشهد مقدس می شوند؟

بحمدالله به لطف حضور آگاهانه نماینده ی محترم ولی فقیه در استان وامام جمعه ای بصیر و ولایتمدار مشهدمقدس، موضوع عدم بر پایی کنسرت در مشهد بارها مطرح شده و معظم له با احساس تکلیف شرعی وانقلابی رعایت حریم ملکوتی امام هشتم را متذکر شده اند.

انتظار مردم متدین و روحانیت متعهد از مسئولین آن است که گرایش های جناحی را کنار گذاشته وپاسدار حرمت حریم رضوی باشند.

مسؤولان به هوش باشند که مردم با تعلقات دینی وبه خاطر پاسداری از ارزش های برآمده از ولایت ،انقلاب کرده ولحظه به لحظه بر وفاداری آنان نسبت به امامت و ولایت افزوده می شود و اگر احساس کنند که مسئولان در بازی های جناحی خویش حتی حاضر به عبور از خط قرمز امامت تشیع هستند، ساکت نخواهند نشست وبه گونه ای دیگری با قهر وغضب با هتاکان و حریم شکنان برخورد خواهند کرد.

طلاب و روحانیان بسیجی خراسان رضوی تکلیف خود می دانند که در برابر هجوم ناجوانمردانه هتاکان به ارزش ها ایستاده واز مواضع قاطعانه امام جمعه محترم بصیر وانقلابی مشهد مقدس حمایت نموده وبر عدم اجازه ی بر پایی کنسرت در مشهد مقدس اصرار می ورزند.

از مسؤولان ونمایندگان متعهد و خدوم مجلس به ویژه نمایندگان مردم مشهد مقدس نیز می خواهند که هرچه سریعتر در برابر کج فهمی و کج سلیقگی ها موضع گرفته و خود پاسدار این حریم نورانی باشند.همچنین از همرهی وزیر محترم ارشاد که عدم برپایی کنسرت در مشهد مقدس را اعلام فرموده اند ،تقدیر وتشکر به عمل می آید./101/859/ب1

والسلام من اتبع الهدی
سازمان بسیج طلاب و روحانیان خراسان رضوی

ارسال نظرات