۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۴۴۶۹۸۹
امام جمعه دزفول:

خدمت صادقانه بهترین تبلیغ برای دولت است

امام جمعه دزفول گفت: دولت از فرصت باقی مانده عمر خود برای خدمت رسانی صادقانه استفاده کند که این امر بهترین شیوه تبیغ خواهد بود.
حجت الاسلام سيدمحمدعلي قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای بررسی و بازخوانی دولتها است، افزود: دولتها برای خدمت رسانی سیره شهیدان رجایی و باهنر را الگوی عملی خود قرار دهند و به اخلاص، انگیزه خدایی این شهیدان در آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی و منویات امام راحل(ره) اقتدا کنند.

امام جمعه دزفول با اشاره به اینکه عملکرد دولتها در همخوانی با منویات و آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب قابل مقایسه است، ابراز داشت: اگر دولتها معیارهای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب در خدمت رسانی به ضعفا و دوری از تجمل گرایی و تشریفاتی را رعایت می کردند حقوقهای نامتعارف حاصل نمی شد که در نهایت به اعتماد مردم و معنویت انقلاب اسلامی ضربه بزند.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با بیان اینکه عملکرد حاکمان فرهنگ سازی در جامعه را به دنبال دارد، اظهار داشت: عملکرد دولتها اگر خدمت رسانی، توجه به اقشار محروم و آسیب پذیر باشد قطعا اهداف و آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را که همان خدمت به ضعفا و محرومان است، تحقق خواهد یافت.

حجت الاسلام قاضی دزفولی ادامه داد:  نقد دلسوزانه و منصفانه عملکرد دولت ها بسیار مهم است و تحقق وعده های مردم و رهبر معظم انقلاب و نیز جامه عمل پوشاندن به وعده های خود دولت باید بررسی شود که اگر این وعده ها بنابر مصالح سیاسی است دولت ها صادقانه عملکرد خود را در این باره بیان کنند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دولتمردان خاطرنشان کردند انتخابات نباید عملکرد و فعالیتها را تحت تأثیر قرار دهد و عملکرد مؤثر بهترین شیوه تبلیغ است و اولویت امروزی جامعه ما اشتغال و حل مسائل مرتبط با جوانان، مسائل فرهنگی و تفریحات سالم است نه موسیقی و برگزاری کنسرتها.

امام جمعه دزفول با اشاره به اینکه دولت باید اولویتهای جامعه را اولویت خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: حل معضل بیکاری، ازدواج و مسکن جوانان، مطالبات رهبر معظم انقلاب در فصول 7 گانه، اقتصاد مقاومتی و شتاب علمی کشور باید مطلع نظر دولت و وزارتخانه های مرتبط باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با بیان اینکه دولت باید نقشه راه را براساس دیدگاه ها و سیاست گذاری های کلان رهبر معظم انقلاب انتخاب کند، عنوان کرد: رعایت این موارد در موفقیت دولت مؤثر و در ارزیابی عملکرد دولت شاخص های واقعی و منطقی محسوب می شوند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی خدمت به مردم و نظام اسلامی و حفظ آرمان ها و اهداف بلند انقلاب اسلامی در عملکرد دولت ها را مهم ترین مسأله برشمرد و افزود: دولت یازدهم در سعه صدر و تحمل انتقادها نمره خوبی را کسب نکرده است و انتظار داریم که دولت در برخورد با منتقدان با سعه صدر، سخنان دلسوزانه آن ها را پذیرا باشد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب حقوق های نامتعارف را عامل ضربه دیدن اعتماد مردم برشمردند که متأسفانه در این باره عده ای از مسؤولان دولتی در پی توجیه حقوق های نامتعارف هستند حال آن که برداشت نامشروع از بیت المال کم آن، زیاد و ظلم آشکار به مردم است و دو لتمردان باید به این موارد دقت کنند.

امام جمعه دزفول در پایان گفت: به دولت توصیه می کنم که از فرصت باقی مانده برای خدمت رسانی صادقانه جامعه نهایت استفاده را ببرد که بهترین نوع تبلیغ خواهد بود و از سیاست بازی و انداختن مشکلات بر دولت های گذشته و شانه خالی کردن از زیر بار مسؤولیت و عدم پاسخگویی و بیان سخنانی که به صلاح مملکت نیست پرهیز کند./302/9456/ب1

ارسال نظرات