۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۴۷۰۰۱
از سوی مرکز آموزشی شیخ بهایی اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی؛

ثبت نام دوره های آموزشی زبان عربی و انگلیسی آغاز شد

ثبت نام دوره های آموزشی زبان عربی و انگلیسی ویژه طلاب برادر حوزه علمیه خراسان، خانواده طلاب و فرهیختگان از سوی مرکز آموزشی شیخ بهایی اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی آغاز شد.
پوستر برگزاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ثبت نام دوره های آموزشی زبان عربی و انگلیسی ویژه طلاب برادر حوزه علمیه خراسان و فرهیختگان به این دوره های آموزشی از سوی مرکز آموزشی شیخ بهایی اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی آغاز شد.

بنابراین گزارش؛ ثبت نام این دوره آموزشی که از امروز آغاز و تا 25 شهریور ماه ادامه خواهد داشت، علاقه مندان می بایست به سایت اینترنتی maalem.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام در این دوره های آموزشی اقدام کنند.

خاطر نشان می شود؛ برنامه درسی پیشرو، متون آموزشی روزآمد، محیط آموزشی فرهنگی و دینی، اساتید توانمند حوزوی و دانشگاهی، فضای آموزشی مناسب و برخورداری از امکانات چند رسانه ای و کتب تخصصی، مجلات و مواد کمک آموزشی از امتیازات این دوره آموزشی است.

گفتنی است؛ آزمون تعیین سطح ساعت این دوره های آموزشی در ۲۸ شهریور ماه برگزار و ثبت نام قطعی در بازه زمانی ۳۱ شهریور تا ۳ مهرماه انجام خواهد شد./101/859/ب1

ارسال نظرات