۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۴۴۷۰۹۰
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

شهدا پرچمداران نهضت سرخ حسینی هستند

رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: شهدا پرچمداران نهضت سرخ حسینی هستند که با بذل جان خود انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده و ارزشهای الهی و معنوی نهضت حسینی را به عصر فعلی انتقال دادند.
حجت الاسلام سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در دیدار کارکنان این نهاد با خانواده معظم شهدا، اظهار کرد: شهدای بزرگوار پرچمداران نهضت سرخ حسینی هستند.

وی ادامه داد: شهدای اسلام و انقلاب با گذشتن از جان خود، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرده و ارزشهای معنوی و الهی نهضت باعظمت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را به عصر کنونی انتقال دادند.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: اگر ایثار و ازخودگذشتگی شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان غیور این سرزمین نبود، بی‌شک کشور ما نیز امروز محل جولان و تاخت و تاز تروریستها و ایادی استکبار جهانی بود؛ از این‌ رو بایستی امروز بیش از هر وقت دیگر قدر و منزلت شهدای گرانقدر کشور دانسته شود.

وی با اشاره به صبر و فداکاری خانواده معزز شهدا، اظهار کرد: اجر و منزلت خانواده‌های شهیدان در نزد خداوند متعال کمتر از خود شهادت نبوده و حقیقت معنا جز بر ذات باری تعالی بر هیچ‌کس آشکار نخواهد شد.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه شهدا با نثار خون و بذل جان خود برای ایران و نظام اسلامی عزت و اقتدار آوردند، خاطرنشان کرد: ملت انقلابی ایران با توجه به مشکلات زیاد، امروز به مرحله‌ پایداری از پیشرفت و تعالی رسیده و به دنبال زندگی شرافتمندانه و باعزت است و در این راه از تهدیدات دشمنان نظام اسلامی مرعوب نمی‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی ادامه داد: پیام انقلاب اسلامی به سایر کشورهای جهان نیز این است که با اتحاد و همدلی به پیشرفت و توسعه دست یابند.

وی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم از نظام را عاملی اساسی در پیشبرد اهداف متعالی این کشور دانست و افزود: تا زمانی که ارتباط مردم و رهبری مستحکم باشد استکبار نمی‌تواند به اهداف خود دست یافته و به پیروزی برسد.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اهمیت و جایگاه انقلاب اسلامی در بین کشورهای اسلامی، اظهار کرد: تنها کشوری که بدون دخالت بیگانگان و بر پایه استقلال و آزادی، خود را اداره می‌کند ایران است؛ زیرا همه کشورهای اسلامی دیگر به نوعی مرعوب و تحت سلطه کشورهای غربی و استعماری هستند اما به برکت انقلاب و نظام اسلامی، ایران اکنون دارای استقلال و آزادی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف در برگزاری برنامه‌های انقلابی در استان، گفت: در حوزه مسائل فرهنگی و مذهبی نیز باید همکاری، هماهنگی و تعامل دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با یکدیگر افزایش یابد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه متأسفانه اکنون نهادهای فرهنگی به‌ صورت جزیره‌ای و مستقل فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: برای موفقیت در عرصه فرهنگ لازم است نهادهای متولی وحدت رویه داشته باشند و با هماهنگی یکدیگر امور متعدد این عرصه را اجرایی کنند./9314/202/ب2

ارسال نظرات