۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۴۷۳۷۹
خطیب نماز جمعه بجنورد مطرح کرد؛

فروپاشی بنیان خانواده؛ رویکرد دشمن در مقابله با نظام اسلامی/ سازمان منافقین در خدمت رژیم آل سعود است

خطیب نماز جمعه بجنورد گفت: دشمنان نظام اسلامی می‌دانند تربیت مردم ایران در خانواده‌های متدین عامل ایستادگی آنها در برابر استکبار است؛ از این‌ رو فروپاشی نهاد خانواده مهم‌ترین رویکرد دشمن در مقابله با نظام اسلامی است.
حجت الاسلام موسوی جاجرمی- امام جمعه موقت بجنورد نماز جمعه بجنورد - حجت الاسلام موسوی جاجرمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی، امام جمعه موقت بجنورد، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با گرامیداشت اول ذی‌الحجه، سالروز ازدواج فرخنده و مبارک امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در سال دوم هجری قمری و روز ازدواج، اظهار کرد: خانواده مهم‌ترین نهاد در مکتب اسلام است.

وی با بیان اینکه خانواده امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) بهترین خانواده در عالم خلقت بود، افزود: بر این اساس همه ما باید این خانواده را الگوی خود قرار داده و در زمانی که دشمنان اسلام و نظام دینی به جنگ بنیان خانواده‌های ما آمده‌اند از سبک و روش این خانواده نمونه الگوبرداری کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی می‌دانند تربیت دینی مردم ایران در خانواده‌های متدین باعث شده تا آنها در برابر دشمنان ایستادگی کرده و کوتاه نیایند؛ به همین دلیل هم تلاش برای فروپاشی بنیان خانواده‌های مسلمان ایرانی را مهم‌ترین رویکرد خود در تقابل با نظام اسلامی قرار داده‌اند.

مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خراسان شمالی با بیان اینکه به‌منظور مقابله با این تهاجم نرم دشمنان ما هم باید از جریانهای نرم اسلامی استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: مکتب اسلام جریانهای نرم زیادی دارد که یکی از آنها قیام حضرت سیدالشهدا (ع) و مناسبتهای محرم و صفر است؛ ازاین‌رو باید این جریانهای نرم اسلامی را حفظ کرده و از آنها برای مقابله با دشمنان اسلام استفاده کنیم.

تقوای دینی و سیاسی لازمه ایستادگی در برابر دشمنان انقلاب و نظام است

وی با اشاره به اینکه دشمنان از ابتدای ظهور اسلام تاکنون در پی مبارزه با ائمه اطهار (ع) و خط اصیل اسلام بوده‌اند، افزود: برای مقابله با دشمنان باید افزون بر تقوای دینی، تقوای سیاسی خود را هم ارتقا داده و صاحب بصیرت شویم؛ چرا که لازمه شناخت دشمن داشتن بصیرت سیاسی بوده و دشمن‌شناسی هم بخشی از تقوا است.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی با بیان اینکه ملت ایران هم بصیر و اهل تقوا و هم دشمن‌شناس هستند، اضافه کرد: به‌واسطه همین تقوا و بصیرت دینی و سیاسی است که این ملت توانسته حدود چهار دهه در برابر تمام دنیای استکبار و دشمنان اسلام ایستادگی کند.

وی با اشاره به اینکه روشهای دشمنان برای مقابله با مکتب اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) متفاوت و گوناگون است، گفت: در این میان روش مأمونی خطرناک‌ترین روش دشمنان برای مقابله با سبک و سیره اهل بیت (ع) است.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی ادامه داد: دشمن در این روش مبارزه که نخستین بار در زمان امام رضا (ع) انجام ‌شد، خود را مدافع، یار و یاور امام (ع) معرفی کرده و سعی در نزدیک شدن به امام هشتم شیعیان را داشت و این‌گونه بود که مردم را به اشتباه انداخت.

دشمنان نظام اسلامی قصد تطهیر چهره منافقان را دارند

وی با بیان اینکه امروز آمریکا دشمن اصلی ایران و نظام اسلامی است، افزود: ابلیس تنها انسان را وسوسه می‌کند اما آمریکا شیطان بزرگی بوده که از ابلیس خطرناک‌تر است؛ زیرا هم وسوسه کرده و هم از جنایت، کشتار و توطئه ابایی ندارد.

رییس جبهه متحد اصولگرایان استان خراسان شمالی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بجنورد، با اشاره به جنایتهای منافقان در ترور و به شهادت رساندن مسؤولان نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: منافقان در سال 60 بیش از 17 هزار نفر از مردم و مسؤولان کشور را به شهادت رساندند اما امروز آمریکا و دشمنان نظام اسلامی قصد دارند چهره کریه این جنایتکاران را تطهیر کنند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی با بیان اینکه اکنون گروهک تروریستی منافقین در خدمت آل سعود قرار گرفته است، اضافه کرد: اعضای این سازمان می‌خواهند پرونده خود را سنگین‌تر کنند؛ چراکه آنها هم در زمره جنایت‌کارترین گروه‌های تروریستی قرار دارند.

سران آل سعود خائن‌الحرمین هستند

وی با اشاره به اینکه رژیم آل سعود آشکارا جنایت کرده و ملتهای مسلمان را به خاک و خون می‌کشد، افزود: امروز نقاب از چهره پلید آل سعود کنار رفته و این رژیم به دستور آمریکا کثیف‌ترین جنایتها را مرتکب می‌شود.

خطیب نماز جمعه بجنورد با بیان اینکه رژیم آل سعود به‌صورت مکرر مردم بی‌گناه و مسلمان را بمباران کرده و مساجد را تخریب می‌کند، اظهار کرد: با این جنایتها باید سران این رژیم را نه خادم‌الحرمین بلکه خائن‌الحرمین بنامیم./9314/201/ب2

ارسال نظرات