۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۴۴۷۴۰۱
آیت‌الله سلیمانی:

عزت و پیشرفت کشور در گرو پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب است

امام جمعه شهرستان زاهدان گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بر اساس آگاهی و شناخت عمیق و از کارشناسی‌ترین ایده‌ها است، از این رو راه سعادت، عزت و پیشرفت کشور در گرو پیروی از این رهنمودهای حکیمانه است.
آیت‌الله سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه 12 شهریورماه که در مصلای قدس این شهرستان اقامه شد، گفت: نظام جمهوری اسلامی از نعمت بزرگی به نام ولایت فقیه برخوردار است و اگر به دنبال عزت و نجات کشور و شکست دشمنان اسلام و انقلاب هستیم، باید هرچه بیشتر خود را ملزم به پیروی از رهنمودهای رهبری بدانیم.

امام جمعه شهرستان زاهدان افزود: مقام معظم رهبری سالها است که بیان فرمودند راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کنونی، تحقق اقتصاد مقاومتی است، بنابراین همه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی و غیر دولتی باید خود را ملزم به اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی بدانند.

وی اظهار کرد: استفاده از ظرفیتها و توانمندی‌های داخلی، اقتصاد دانش‌بنیان، حمایت از تولید ملی، قطع وابستگی به خارج از کشور و چشم ندوختن به دست بیگانگان از جمله مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است که باید سرلوحه امور و مبنای برنامه‌ریزی‌های ما باشد.

آیت‌الله سلیمانی بیان کرد: مقام معظم رهبری درباره مشکلات فرهنگی جامعه نیز هشدارهایی داده‌اند، همچنین بر ترویج سبک زندگی قرآنی تأکید داشته‌اند، از این رو نباید بگذاریم این رهنمودها و تأکیدها مورد غفلت واقع شود، در غیر این صورت از مسیر اصلی و مطمئن به بیراهه رفته‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن در فتنه 88 به دنبال تضعیف جایگاه ولایت فقیه بود، افزود: باید هوشیار باشیم که این فتنه، ویژه همان زمان نبود، بلکه همواره این خطر، نظام اسلامی را تهدید می‌کند و هیچگاه نباید از ترفندهای دشمن غافل شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با تسلیت ایام شهادت امام جواد(ع)، بیان کرد: این امام بزرگوار با آنکه در سن بسیار کمی به مقام امامت رسیدند، در همه مباحث علمی، دانشمندان دوران را به تسلیم واداشته و همه ترفندها و توطئه‌های دشمنان اسلام واقعی را نیز خنثی کردند./831/201/ب2

ارسال نظرات