۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۴۴۷۴۱۵
امام جمعه موقت اصفهان:

امید داشتن به آمریکا و اروپا برای حل مشکلات کشور بی‎فایده است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: اگر راه ما راه خداوند باشد، همه مشکلات ما حل می‎شود، برخی از مسؤولان ما چشمشان به آمریکا و اروپا است، تکیه بر خداوند و توکل بر او و در راه صحیح بودن، سبب پیروزی بر مشکلات می‎شود و ما را در راه انقلاب اسلامی موفق خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین میردامادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجتالاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی در خطبههای این هفته نماز جمعه اصفهان که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به شروع ماه ذیالحجه، گفت: ماه ذیالحجه برای ما یادآور خاطرات تلخ و شیرین بسیاری است، در سال 66 زائران خانه خدا را به خاک و خون کشیدند و جنازههای بسیاری بر روی هم افتاده بود.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز بیش از 7 هزار نفر زائر خانه خداوند در منا به شهادت رسیدند که به گفته شاهدان عینی اگر یک جرعه آب به دست آنان میرسید به این وضع نمیافتادند و زنده میماندند، امیدواریم خداوند قهر و غضبش را بر خاندان آلسعود وارد کند که این گونه مردم یمن را به خاک و خون میکشند و آنان از جنایتهای آلسعود نه شب و نه روز دارند و آلسعود که خود را خادمالحرمین مینامند تنها رفیق و دوست اسرائیل هستند.

امام جمعه موقت اصفهان با بزرگداشت شهادت آیتالله قدوسی و سرتیپ وحید دستجردی، خاطرنشان کرد: کشور ما قربانی ترور است، این دو بزرگوار از سوی منافقان به شهادت رسیدند همان منافقانی که امروز یک عده برایشان اشک میریزند و باید گفت این افراد انسانهای کمی نبودند بلکه برخی از آنان یک امت بودند.

وی با اشاره به سالروز قیام خونین 17 شهریور، اظهار کرد: در 17 شهریور ماه قیام مردم تهران که پیشتاز آنان مرحوم بهشتی بود به خاک و خون کشیده شد، این راهپیمایی آخرین گلولهای بود که بر قلب رژیم منحوس پهلوی خورد و هر چند هزاران نفر به خاک و خون کشیده شدند و به جمعه سیاه معروف شد اما نقش مؤثری در پیشبرد انقلاب اسلامی ایران داشت.

حجتالاسلام والمسلمین میردامادی با اشاره به دیدارهای رهبر معظم انقلاب با فرماندهان پدافند هوایی، ائمه جماعات تهران و همچنین مسؤولان وزارت دفاع به برخی از نکات این دیدارها اشاره کرد و گفت: آمریکا به دنبال سلطه و اسیر کردن ملت ایران هستند، این کلام خداوند است آنان با ما مذاکره نمیکنند مگر این که تابع آمریکا بشویم.

وی ابراز کرد: اگر راه ما راه خداوند باشد، همه مشکلات ما حل میشود، برخی از مسؤولان ما چشمشان به آمریکا و اروپا است، تکیه بر خداوند و توکل بر او و در راه صحیح بودن، سبب پیروزی بر مشکلات میشود و ما را در راه انقلاب اسلامی موفق خواهد داشت./914/201/ب2

ارسال نظرات