۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۴۴۷۴۵۲
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی هرمزگان:

بهره گیری از فرهنگ قرآنی ما را به اهداف والای اسلامی می رساند

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی هرمزگان با بیان اینکه با فرهنگ قرآنی می توان به اهداف والای اسلامی دست یافت، گفت: خوشا به حال افرادی که در خدمت کلام وحی هستند و انس با آن را جزء برنامه‌ های زندگی خود قرار داده اند، چرا که این انس با قرآن موجب خروج انسان از ظلمات و هدایت به نور می‌شود.
حجت الاسلام جلالیان رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی هرمزگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام دادالله جلالیان، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی هرمزگان شامگاه جمعه در همایش تکریم و تجلیل از چهره های قرآنی کارکنان ناجا در سالن اجتماعات شرکت گاز بندرعباس، گفت: نیروی انتظامی در جهت تعلیم و حفظ قرآن به کارکنان و خانواده های آنان اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی افزود: به توجه به مشکلات و تنگناهای اقتصادی، فعالیتهای خوبی در حوزه آموزش و حفظ قرآن کریم در سازمان ناجا انجام شده است.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی هرمزگان تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت حفظ قرآن از ابتدای سال جاری فعالیتهای گسترده ای در زمینه توسعه تربیت حفاظ و قاریان انجام دادیم.

حجت الاسلام جلالیان بیان کرد: بی شک قرآن، راه نجات بشریت است که سعادت دنیا و آخرت بشر در گرو توجه به فرامین آن و عمل به آنها است، از این رو تمام این موارد اهمیت استمرار آموزش و حفظ قرآن را بیش از پیش آشکار می‎ سازد و این آموزش باید در جامعه اسلامی تداوم و استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: شایسته است قرآنی را که خداوند حکیم و مدبر آن را راهنمای انسان ها قرار داده بیاموزند تا جایی که پیامبر اکرم(ص) در این باره فرمودند «بهترین شما کسی است که قرآن را بیاموزد و آن را بیاموزد و به دیگران یاد دهد.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی هرمزگان با بیان اینکه با فرهنگ قرآنی می توان به اهداف والای اسلامی دست یافت، ابراز داشت: خوشا به حال افرادی که در خدمت کلام وحی هستند و انس با آن را جزء برنامه‌ های زندگی خود قرار داده اند چرا که این انس با قرآن موجب خروج انسان از ظلمات و هدایت به نور می‌شود.

حجت الاسلام جلالیان با بیان اینکه قرآن حلّال همه مشکلات فردی و اجتماعی انسان است، گفت: قرآن علاوه بر اینکه حافظ امت اسلامی است بلکه علاج دردها نیز است.

وی ضعف، ذلت و عقب‌ماندگی مشاهده شده در دنیای اسلام را ناشی از دوری از قرآن و اهل‌بیت(ع) دانست و گفت: همه مردم کشور‌های اسلامی به قرآن کریم و اهل‌بیت(ع) نیاز دارند و نباید از آن دوری کنند.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی همچنین اضافه کرد: ولی‌فقیه مسلمین خود فردی قرآنی و مفسر در این زمینه است، تأکیدات فراوانی به انس با قرآن در جامعه داشته‌اند و ایشان با این طریق تا به امروز پرچم‌دار نهضت قرانی هستند.

حجت الاسلام جلالیان گفت: جریان اسلام ناب محمدی همواره در برابر دو جریان معاندان و منافقان با جان و دل ایستاده و تا به امروز با اقتدار حقانیت خود را ثابت کرده است.

وی با بیان اینکه قرآن هدایت گر بشریت در برابر انحراف ها و پلیدی ها است، افزود: توسل به فرهنگ قرآنی، بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه را برطرف خواهد کرد.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی هرمزگان با تأکید بر اینکه استفاده هر چه بیشتر از قرآن کریم موجب سلامت بیش از پیش جامعه می شود، گفت: توسل به فرهنگ قرآنی و استفاده از آن در تمامی شئونات زندگی مهمترین روش برای مقابله به توطئه های فرهنگی دشمنان است./851/202/ب2

ارسال نظرات