۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۴۴۷۶۱۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

فعالیت 160 کانون فرهنگی تبلیغی در استان لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت 160 کانون فرهنگی تبلیغی در مساجد استان، گفت: این کانونها نقش مؤثری در تبیین فرهنگ دینی و مقابله با هجمه های فرهنگی دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: کانونهای فرهنگی و هنری مساجد کشور از وسیع‌ترین و مؤثرترین مراکز فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به نقش کانونها در جذب و هدایت جوانان، افزود: این کانونها در بصیرت افزایی و روشنگری به خوبی ایفای نقش می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت 160 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان، اظهار داشت: از این تعداد 15 کانون به عنوان کانون محوری ایفای نقش می کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: دیگر کانونها به صورت تخصصی در زمینه عفاف و حجاب، ایثار و شهادت، مناسبت‌های مذهبی و احکام دینی فعالیت دارند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به گسترش فرقه های انحرافی در جامعه، خاطرنشان کرد: مهمترین هدف دسیسه های دشمن انحراف نسل جوان و تهی کردن اعتقادات این نسل است.

وی فعالیت دستگاه های فرهنگی و کانونها را امری مهم در جهت مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن خواند و گفت: مهمترین راه مقابله با هجمه های دشمن بصیرت افزایی در جامعه و آگاه سزی نسل جوان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: برای تقویت برنامه های فرهنگی و سازماندهی فعالیتهای فرهنگی هنری نیازمند حمایت و همکاری دیگر ارگانها و دستگاه های اجرایی هستیم.

وی با اشاره به گستردگی هجمه های فرهنگی دشمن، خاطرنشان کرد: گسترش فعالیتهای فرهنگی لازمه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن است./9459/303/ب2

ارسال نظرات