۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۰۳۷۶۶
در تجمع علما و طلاب علوم دینی کربلا؛

آیت الله مدرسی: امت اسلامی با سلاح قرآن و پرچم امام حسین به جنگ طاغوت بروند

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای شهر کربلا، از ملت های مسلمان خواست تا با سلاح قران و پرچم نهضت امام حسین(ع) به جنگ طاغوت بروند.
آيت الله سيد محمد تقي مدرسي از مراجع تقليد كربلا
به گزارش خبرگزاری رسا، علما، استادان و طلاب علوم دینی شهر مقدس کربلا، روز گذشته در اعتراض به ادامه جنایت های نظامیان آل خلیفه و آل سعود در بحرین و تخریب مساجد و حسینیه ها و همچنین به آتش کشیدن قرآن کریم در این کشور، در مسجد امام کاظم (ع) این شهر تجمع کردند.

آیت الله سید محمد تقی مدرسی از مراجع تقلید شهر کربلا در این تجمع از مواضع دوگانه جهانیان نسبت به قیام ملت های عربی انتقاد کرد و گفت: همه ملت های جهان باید در برابر آنچه در کشور بحرین رخ می دهد بایستند، زیرا یاری کردن ملت ها ربطی به طایفه و مذهب ندارد.

وی حکام کشورهای عربی را به استماع به خواسته های مردم دعوت کرد و افزود: حکام ظالم در منطقه که از گوش دادن به مطالبات مردم امتناع می ورزند و با تانک و هواپیما و ثروت هنگفتی که در بانک های جهانی دارند به مصاف ملت رفته اند باید بدانند این مردم با سلاح قرآن، اندیشه های رسالت و پرچم نهضت امام حسین(ع) که هیچ گاه پایین نیامده و همواره در حال اهتزاز است به جنگ طاغوت رفته اند و اگر حکام طاغوت بخواهند با تانک و هواپیما و تخریب مساجد و حسینیه ها و به آتش کشیدن قرآن، قیام و ارزش های مردم را زیرپا بگذارند با منطق کرامت و شهادت که منطق نهضت حسینی است روبرو خواهند شد.

آیت الله مدرسی تصریح کرد: از مردم بحرین و یمن و سایر کشورهای جهان که به این نظام های فاسد و ظالم گرفتار شده اند می خواهم تا به قرآن کریم و پرچم حسین شهید که پرچم خداوند متعال در میان اولیا و پرچم پیروزی و آزادی و کرامت است متمسک شوند و سوار بر کشتی امام حسین(ع) که کشتی نجات و روشنایی است به سوی سرنگونی نظام های دیکتاتور حرکت کنند.

این مرجع تقلید تعرض به قرآن کریم را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: امت اسلامی در طول تاریخ با استعانت از قرآن مجید و اهل بیت(ع) توانست بر مشکلات و بحران ها فائق آید، هم اکنون نیز شاهد آن هستیم که نظامیان و مزدوران با کینه های اموی که دارند به سوزندان قرآن و تخریب مساجد و حسینیه ها در بحرین می پردازند، اینان که این جنایت ها را مرتکب می شوند نمی توانند ادعای اسلام کنند.

وی ادامه داد: این افراد همانگونه با قرآن رفتار می کنند که معاویه و عمر بن سعد و یزید که امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) که قرآن ناطق هستند را به قتل رساندند و تخریب خانه خدا را جایز شمردند.

آیت الله سید محمد تقی مدرسی برخی از علما را شیاطین توصیف کرد و بیان داشت: برخی از علما که در حقیقت، شیطان و بنده طاغوت به شمار می آیند و در صدد آشامیدن خون امت هستند از قیام های مردمی در کشورهای اسلامی و آشوب های صورت گرفته در سوریه به شدت حمایت می کنند ولی سخنی درباره دفاع از ملت بحرین و جنایت هایی که در قالب کشتار مردم و تجاوز به مقدسات اسلامی انجام می گیرد به زبان نمی آورند و همواره از طاغوت حمایت می کنند.

وی تاکید کرد: ارتباطات در عصر حاضر آنقدر پیشرفت کرده که هیچ کس نمی تواند حقایق را مخفی سازد و رسوایی های این افراد برای همگان روشن است./980/ب902/گ
ارسال نظرات