۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۰۴۷۵۷

راهپیمایی همبستگی با ملت فلسطین در بحرین برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جمعیت الوفاق اسلامی بحرین از بی اعتنایی کشورهای اسلامی به ادامه اشغال فلسطین و جنایت علیه ملت این کشور به شدت انتقاد کرد.
فلسطين انجمن الوفاق اسلامي بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت شیعه الوفاق اسلامی بحرین، بزرگ ترین حزب معارض رژیم آل خلیفه در بیانیه ای که به مناسبت شصت و سومین سالگشت روز نکبت (اشغال فلسطین توسط اسرائیل) صادر کرد از ادامه بی تفاتی کشورهای اسلامی نسبت به جنایت های رژیم صهیونیستی در این کشور انتقاد کرد.

در این بیانیه آمده است: جدایی و فاصله زیاد میان حکومت ها و سازمان های اسلامی و عربی با اولین قبله مسلمانان همچنان زیاد است و ظلم و ستم شدید اشغالگران صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین ادامه دارد.

الوفاق با اشاره به آشتی فتح و حماس افزود: امیدواریم آشتی گروه ها و احزاب در فلسطین به اتحاد و یکپارچگی آنان منجر شود و بتوانند با قدرت تمام در برابر اشغالگران ایستادگی کنند.

این انجمن تاکید کرد: انقلاب ملت های عربی می تواند کشورهای اسلامی را به اجماع برای یاری کردن ملت فلسطین منجر شود و امید است این امر به زودی محقق شود و پیروزی مسلمانان را بر صهیونیسم شاهد باشیم.

راهپیمایی بزرگ همبستگی با ملت فلسطین، روز گذشته در شهرها و روستاهای مختلف این کشور تحت عنوان «همه ما فلسطین هستیم» برگزار شد.

شهروندان بحرینی با روشن کردن شمع و برافراشتن پرچم فلسطین، همبستگی خود را با مردم مظلوم این کشور اعلام کردند و خواستار پایان یافتن اشغال فلسطین شدند.

رژیم آل خلیفه در چند شهر این کشور نظیر عکر و معامیر با انتشار گسترده نیروهای امنیتی و برپایی ایست های بازرسی از برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی جلوگیری کرد./980/ب902/گ
ارسال نظرات