۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۵۸۶۰
درآستانه راهپیمایی بزرگ فردا؛

طلاب علوم دینی بحرین خواستار مشارکت فعال مردم در راهپیمایی فردا شدند

خبرگزاری رسا ـ طلاب حوزه های علمیه بحرین از مردم خواستند تا در راهپیمایی ضد دولتی که فردا در منامه برگزار می شود حضور فعالی داشته باشند.
راهپيمايي در بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، طلاب حوزه های علمیه بحرین در بیانیه ای با اشاره به اینکه رژیم آل خلیفه در حالت ضعف بی سابقه ای قرار گرفته است از ملت خواستند تا به قیام خود ادامه دهند.

در این بیانیه آمده است: ملت شجاع و هوشیار بحرین نشان داد که حاضر به پذیرش ذلت و خواری نیست و می تواند آنچه را که می خواهد محقق سازد. شهروندان بحرینی در روز 14 فوریه بپا خواستند و با وجود اجرای قانون سلامت ملی به نهضت خود ادامه دادند و به امید خدا، فردا بار دیگر به خیابان ها می آیند تا صلابت و شکست ناپذیری خود را نشان دهند.

طلاب علوم دینی بحرین حمایت کامل خود را از جنبش مردمی اعلام کردند و افزودند: ما حمایت و پشتیبانی کامل خود را از راهپیمایی های فردا اعلام می داریم و با قدرت در کنار مردم حضور خواهیم یافت و از صلابت و حکمت ائتلاف 14 فوریه نیز تقدیر و حمایت می کنیم.

در بخش دیگری از این بیانیه بر لزوم گسترش فرهنگ شهادت تاکید شده و آمده است: از همه مردم می خواهیم تا روحیه انقلابی خود را حفظ کرده و از گسترش فرهنگ شهادت غافل نشوند. بر اساس نظر مراجع تقلید، هر فردی که جان خود را در راه دفاع از دین و مقدسات و حقوق سلب شده از دست دهد شهید محسوب می شود، بنابراین از همه عزیزان می خواهیم تا فردا به خیابان ها آمده و با شجاعت و صلابت در برابر مزدوران نظام بیاستند و بدانند که هر خونی که در این راه ریخته شود سبب نزدیک شدن نظام به زباله دان تاریخ خواهد شد.

حوزویان بحرینی با اشاره به ضعف بی سابقه رژیم آل خلیفه خاطر نشان ساختند: همه دیده ها و شنیده ها نشان می دهد که نظام در ضعف بی سابقه ای قرار دارد و از همه شهروندان می خواهیم تا بر حق و راه عزت پایدار بمانند تا پیروزی آنان به فضل خداوند متعال در آینده ای نزدیک محقق شود، مردم باید به شدت هوشیار باشند و از اقداماتی که سبب نجات این نظام جنایت کار می شود خودداری کنند.

گفتنی است ائتلاف انقلاب 14 فوریه بحرین از مردم خواسته است تا فردا(1 ژوئن) در خیابان ها و میادین منامه خصوصا میدان اللولوه حضور یابند و اعتراضات خیابانی خود را علیه رژیم منفور آل خلیفه از سرگیرند./980/ب902/گ
ارسال نظرات