۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۸۷۰۳
با هدف مبارزه با اسلام هراسی؛

آشنایی غیرمسلمانان استرالیا با معارف اسلامی

خبرگزاری رسا- به منظور مبارزه با پدیده اسلام هراسی و بیان واقعیات اسلام شبکه اطلاعات و خدمات اسلامی استرالیا کلاسهای آموزشی معارف اسلامی برپا می کند.
کلاس آموزش استراليا
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از truelocal، پس از تبلیغات گسترده علیه اسلام در کشور استرالیا، شبکه اطلاعات و خدمات اسلامی استرالیا (IISNA) در نظر دارد کلاس‌های آموزش اصول و معارف دین اسلام را برای افراد غیر مسلمان علاقه‌مند به آشنایی با دین اسلام و تازه‌مسلمانان برگزار ‌کند.

این مرکز هدف از برپایی این دوره آموزشی را آشنایی افراد با مبانی، معارف و احکام اسلامی و پاسخ دادن به سوالات شرکت کنندگان در دوره ها درباره تروریسم، حجاب، حقوق بشر و پیروان دیگر ادیان عنوان می کند.

گفتنی است، این دوره آموزشی برای سه گروه مختلف شامل علاقمندان به دین اسلام، تازه‌مسلمانان و افرادی که مایل به درک بهتری نسبت به دین اسلام هشتند، برگزار می کند و شرکت در آن برای عموم آزاد است.

لازم به ذکر است، اخیرا مقامات قضایی کشور استرالیا، به پلیس اجازه می دهد تا برای شناسایی، برقع و روسری را از سر زنان مسلمان بردارد. مسلمانان در کشورهای غرب از محدودیتهای فراوان برخوردار شده و تحت نظر می باشند./982/ب903/گ
ارسال نظرات