۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۱۱۰۵۳۴

علمای شیعه با خانواده های شهدای قیام ملت بحرین دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ جمعی از علمای شیعه بحرین، روز گذشته با خانواده های شهدای قیام مردمی این کشور دیدار کردند.
ديدار علماي شيعه بحرين با خانواده هاي شهدا ديدار علماي شيعه بحرين با خانواده هاي شهدا ديدار علماي شيعه بحرين با خانواده هاي شهدا
به گزارش خبرگزاری رسا، هیئتی از علمای شورای اسلامی علمای بحرین، روز گذشته از خانواده های برخی از شهدای قیام مردمی این کشور دیدار کردند.

این هیئت که متشکل از حجج اسلام سید مجید المشعل، رئیس، شیخ احمد امر الله، عضو هیئت مرکزی و سید عباس شبر، مسوول روابط عمومی شورای اسلامی علمای بحرین بود به طور جداگانه با خانواده های شهید علی مشیمع و شهید جعفر محمد عبد علی که در جریان قیام ملت این کشور از سوی نظامیان آل خلیفه به شهادت رسیده بودند دیدار کردند.

علمای شیعه بحرین فداکاری های فرزندان این خانواده ها را به آنان تبریک گفتند و بهشت جاویدان را برای شهدا و صبر را برای خانواده های شهدای بحرین از خداوند متعال مسالت نمودند.

این هیئت همچنین با مطر ابراهیم المطر و جواد فیروز دو تن از نمایندگان فراکسیون الوفاق اسلامی بحرین که در روزهای گذشته از زندان های آل خلیفه آزاد شدند دیدار و گفت وگو کردند.

این دو نماینده در دیدار با علمای شیعه از دوران بازداشت و سختی هایی که در این دوران متحمل شدند سخن گفتند و ابراز امیدواری کردند که همه زندانیان در روزهای آینده آزاد و عدالت و مساوات در این کشور برپا شود./980/ب902/گ
ارسال نظرات