۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۱۱۱۸۴۱
پژوهشگر سیاسی لیبی:

سرنوشت امام موسی صدر پیچیده است

خبرگزاری رسا ـ یکی از کارشناسان مسائل سیاسی لیبی تاکید کرد که سرنوشت امام موسی صدر به شدت پیچیده است.
امام موسي صدر
به گزارش خبرگزاری رسا، سنوسی بسیکری، پژوهشگر و کارشناس مسائل سیاسی لیبی در مصاحبه با شبکه خبری العالم با اشاره به پیچیده بودن سرنوشت امام موسی صدر گفت: موضوع امام موسی صدر به شدت پیچیده است و دولت جدید لیبی با توجه به اینکه 30 سال از این جریان می گذرد به سختی می تواند نقاط تاریکی که این مساله را دربرمی گیرد حل کند.

وی افزود: احتمال دارد کسانی که در این مساله دست داشته اند به قتل رسیده و به کلی از صحنه حذف شده باشند احتمال دیگر آن است که قذافی که متهم اصلی این پرونده است هیچ گاه بازداشت نشود یا بمیرد.

بسیکری تصریح کرد: تحقیق و تفحص از شخصیت های دیگر نیز می تواند سرنوشت امام موسی صدر را روشن سازد و امیدوارم این امر به زودی مشخص شود.

پژوهشگر سیاسی لیبی آینده این کشور را مطلوب خواند و اظهار داشت: آینده لیبی در گرو عملکرد انقلابیون است که در حال حاضر به خوبی پیش می رود، قذافی و نیروهایش هم اکنون فراری بوده و به همین دلیل از سازماندهی برخوردار نیستند.

وی از حضور نیروهای ناتو در لیبی ابراز نگرانی کرد و ادامه داد: انقلابیون باید به جهانیان ثابت کنند که قادرند به تنهایی امنیت و اداره کشور را در دست گیرند، اما ملت همچنان از حضور نیروهای ناتو نگران هستند و می خواهند نسبت به عدم نیاز لیبی به این نیروها اطمینان پیدا کنند./980/ب902/گ
ارسال نظرات