۲۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۱۱۲۸۰۲
در پی شدت اعتراضات مردمی؛

فرار سفیر رژیم صهیونیستی از اردن

خبرگزاری رسا ـ رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، دانی ناون، سفیر این رژیم در امان به همراه دیگر کارکنان سفارت، اردن را ترک کرده است.
تظاهرت مردم اردن
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، مردم اردن در چند روز اخیر علیه سیاستهای آمریکا و رژیم صهیونیستی و دخالتهای آنان در امور کشور تجمع های مختلفی در برابر سفارتهای آمریکا و رژیم اشغالگر قدس برپا کردند.

در فراخوانی اخیر که محل تجمع سفارت رژیم صهیونیستی در روز پنج شنبه اعلام شده بود، میلیونها نفر از مردم با تظاهرات علیه این رژیم شعار دادند.

 رسانه‌های رژیم اشغالگر با تایید خبر فرار سفیر اعلام کردند: سفیر این رژیم با آغاز تظاهرات مردم اردن خاک این کشور را ترک کرده است.

گفتنی است، فعلان اردنی با اعلام فراخوانی که از طریق شبکه اجتماعی اینترنتی فیس‌بوک منتشر شد، مردم را به شرکت در این تظاهرات دعوت کردند.

لازم به ذکر است، روز چهارشنبه نیز معترضین اردنی در برابر سفارت آمریکا در امان، تجمع کردند و پرچم این کشور و رژیم اسرائیل را به آتش کشیدند.

جمعه شب گذشته نیز انقلابیون مصر با حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره سفارتخانه این رژیم را تسخیر کردند که در این میان 3 نفر کشته و حدود یک‌هزار نفر نیز زخمی شدند./982/ب903/گ
ارسال نظرات