۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۱۲۳۵۰۴

سازمان همکاری اسلامی حمله به مسجد الاقصی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ اکمل الدین احسان اوغلو، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در بیانیه ایی، حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی را محکوم کرد.
فلسطين
به گزارش خبرگزاری رسا، احسان اوغلو در این بیانیه می گوید: حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی اقدامی خطرناک ضد امت اسلام است.

وی می افزاید: رژیم اشغالگر اسرائیل، مسوول همه پیامدهای چنین جنایت های خطرناکی است این چنین حملاتی به مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی در فلسطین، نقض قوانین بین المللی است.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در این بیانیه از شورای امنیت سازمان ملل و جامعه جهانی می خواهد تلاش فوری و جدی برای توقف چنین سیاست های ضد بشری در حق ملت و مقدسات فلسطین، باید انجام شود.

گفتنی است، شهروندان فلسطینی در واکنش به دعوت گروه های تندرو صهیونیست برای یورش به مسجد الاقصی، در این مکان مقدس تجمع کردند و مانع تعرض آنها به این مسجد شدند، این اقدام به درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینی ها منجر شد که درپی آن ، سه نظامی اسرائیلی از جمله یک افسر عالی رتبه ارتش رژیم صهیونیستی زخمی و شماری از فلسطینی ها نیز به دست صهیونیست ها بازداشت شدند./982/ب903/گ
ارسال نظرات