۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۲۸۱۶۵
فراخوان جنبش جهاد اسلامی فلسطین؛

راهپیمایی گسترده در همبستگی با اسیران فلسطینی

خبرگزاری رسا ـ جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی فراخوانی عمومی از ملت فلسطین خواست تا در راهپیمایی گسترده مردمی که قرار است فردا جمعه در همبستگی با اسیران فلسطینی برگزار شود، حضور یابند.
تظاهرات مردم فلسطين
به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی فراخوانی عمومی، خواستار حضور گسترده ملت فلسطین و تمامی شبکه های ماهواره ای، خبرگزاری ها و روزنامه های محلی و بین المللی در راهپیمایی گسترده مردمی که قرار است فردا جمعه در همبستگی با اسیران فلسطینی که 24 روز است در اعتصاب غذا به سر می برند، شد.

این راهپیمایی که بلافاصله پس از برگزاری نماز ظهر از مسجد بزرگ شهر خانیونس در جنوب نوار غزه آغاز می شود، اقدامی است مردمی در حمایت از جنبش اسیران فلسطینی به ویژه بلال ذیاب و ثائر حلاحله، دو اسیر فلسطینی که 74 روز است در اعتصاب غذا به سر می برند و از وضعیت جسمانی وخیم خود رنج می برند.

گفتنی است صدها اسیر فلسطینی از 24 روز پیش اعتصاب غذای نامحدود خود را در اعتراض به عملکرد ظالمانه و اقدام های غیر انسانی زندان های رژیم صهیونیستی از جمله حبس انفرادی، ممنوعیت دیدار با خانواده، تاخیر درمان بیماران و بازرسی بدنی عریان، آغاز کرده اند و این اقدام اسرا، مقامات زندان های صهیونیستی را دچار آشفتگی و سردرگمی ساخته است.

علیرغم تلاش مسؤولان زندان های رژیم صهیونیستی از راه های مختلف و با سلسله اقدامات سرکوبگرانه خود برای واداشتن اسیران فلسطینی به دست برداشتن از اعتصاب غذای خود، شمار اسیرانی که به اعتصاب غذا روی می آروند، روز به روز در حال افزایش است./981/ب902/ک
ارسال نظرات