۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۱۲۸۴۲۸
دبیرکل الوفاق بحرین:

سیاست های آل خلیفه محکوم به شکست است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در تجمع بزرگ پزشکان و پرستاران انقلابی تاکید کرد که سیاست های آل خلیفه محکوم به شکست هستند.
شيخ علي سلمان دبيرکل جمعيت الوفاق بحرين تجمع بزرگ پزشکان و پرستاران انقلابي بحرين تجمع بزرگ پزشکان و پرستاران انقلابي بحرين تجمع بزرگ پزشکان و پرستاران انقلابي بحرين تجمع بزرگ پزشکان و پرستاران انقلابي بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سایت روزنامه الوسط نیوز، حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در تجمع پرستاران این کشور که شب گذشته در منطقه المقشع برگزار شد سیاست های سرکوب گرایانه آل خلیفه را مانعی برای ادامه قیام مردم ندانست.

وی در این مراسم گفت: پرستاران به دلیل سیاست های ظالمانه نظام از ادای وظیفه خود محروم هستند، سیاست نظام کاملا شکست خورده و نمی تواند بحرینی ها را از مطالبات مشروع و برقراری نظام دموکراسی بازدارد. این سیاست حتی بر استخدام جوانان نیز تاثیر گذاشته و هزاران شهروند از کسب لقمه نان محروم شده اند.

حجت الاسلام سلمان افزود: سیاست های ظالمانه آل خلیفه علیه مردم، تعدادی از کارمندان را از کار برکنار ساخت و عده ای دیگر را در محل اشتغال تحت فشار قرار داده است و حقوق آنان را تنزل داده و از رسیدن کارمندان به پست هایی که شایستگی آنها را دارند، جلوگیری می کند.

دبیرکل جمعیت الوفاق بر لزوم مقاومت در برابر سیاست های آل خلیفه تاکید کرد و اظهارداشت: از همگان می خواهم در برابر این اقدامات نظام بایستند و با همکاری اتحادیه کارگران از حقوق خود دفاع کنند.

رولا صفار، رئیس جمعیت پرستاران بحرین نیز در این تجمع گسترده به سخنرانی پرداخت و تصریح کرد: عادت بر این بود که هر ساله در روز پرستار، جشن بزرگی در ساختمان جمعیت برگزار می شد، اما امسال به دلیل آنچه بر مرکز پزشکی سلیمانیه و ساختمان جمعیت پرستاران رخ داد(محاصره و حمله مستمر نیروهای امنیتی) در این مکان گردهم آمده ایم.

وی از بازداشت جمعی از پرستاران و پزشکان به دست آل خلیفه به شدت انتقاد کرد و ادامه داد: چگونه می توانیم روز پرستار را جشن بگیریم در حالی که جمعی از پزشکان و کادر پزشکی در زندان بسر می برند؟ بسیاری از پزشکان متخصص بحرین هم اکنون در زندان هستند و از ملت از خدمات آنها محروم هستند.

صفار بر لزوم بازگشت همه اخراج شدگان به کار تاکید کرد و بیان داشت: به وزیر بهداشت می گویم اگر بخواهد که مردم او را یاد کنند باید زمینه های بازگشت اخراج شدگان از کار را فراهم سازد، محاکمه هایمان ادامه دارد و نمی دانیم چرا مسوولان چنین اقداماتی انجام می دهند.

وی خاطر نشان ساخت: ما پرستاران و پزشکان بر عهدی که با مردم بسته ایم وفادار باقی مانده و خواهیم ماند، شعارهای آزادی را به همراه ملت سر داده و آزادی همه زندانیان خصوصا نبیل رجب و زینب الخواجه را خواستاریم.

گفتنی است در پایان این تجمع، هدایایی به رسم یادبود از سوی شیخ علی سلمان به رولا صفار، رئیس جمعیت پرستاران و ابراهیم الدمدستانی، دبیر این جمعیت اهدا شد./980/ب902/ک
ارسال نظرات