۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۲۹۵۵۸
مرکز بهداشت جهانی:

وضعیت بیماران غزه به دلیل محاصره بحرانی است

خبرگزاری رسا ـ انجمن عمومی بهداشت جهانی در گزارشی، ادامه محاصره نوار غزه را محکوم و اعلام کرد: بیماران به دلیل محاصره در وضعیت خوبی به سر نمی برند و رژیم صهیونیستی باید به محاصره خود پایان دهد.
غزه


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از palestine-info، انجمن عمومی بهداشت جهانی با محکومیت محاصره غزه توسط رژیم صهیونیستی وضعیت بیماران غزه را بحرانی اعلام کرد و خواستار پایان دادن فوری به محاصره و باز شدن مرزها به ویژه گذرگاههای نوار غزه شد.

این مرکز از مقامات رژیم صهیونیستی خواست تا وضعیت حمل و نقل بیماران و آمبولانس ها از مرزها را آسان کرده و با این کار وضعیت بهداشتی و معیشتی اسرای فلسطینی را بهبود بخشند.

فوزی برهوم، سخنگوی جنبش حماس گفت: آنچه که صهیونیست ها مرتکب می شوند جنایتی ضد انسانی است و آنان قوانین بین المللی را زیر پا می گذارند.

وی از سازمان‎های بین المللی خواست تا جلوی اقدامات رژیم صهیونیستی و جنایات آنها را که در حق ملت فلسطین مرتکب می شوند، بگیرند.

یاسم نعیم، وزیر بهداشت دولت منتخب فلسطین نیز تاکید کرد که بیماران در بیمارستانها به دلیل کمبود دارو نیاز به کمک دارند.

لازم به ذکر است، رژیم صهیونیستی به شدت مرزهای ورودی به شهر غزه را تحت کنترل دارد و اجازه ورود محصولات غذایی و بهداشتی را نداده و گاهی نیز مناطق مشکوک را بمباران می کند./982/ب902/ک

ارسال نظرات