۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۲۹۶۲۷
از سوی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه؛

کتاب «انس با قرآن و سیر مطالعاتی در دانش‌های قرآنی» انتشار یافت

خبرگزاری رسا ـ به همت اداره قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کتاب «انس با قرآن و سیر مطالعاتی در دانش‌های قرآنی» منتشر شد.
معاونت تهذيب حوزه هاي علميه
به گزارش خبرگزاری رسا، به همت اداره قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه و با همکاری موسسه پژوهش‌های قرآنی المهدی (علیه‌السلام) کتاب انس با قرآن و سیر مطالعاتی در دانش‌های قرآنی منتشر شد.

براساس این گزارش، این کتاب در 84 صفحه در قطع پالتویی به قلم حجت‌الاسلام محمد علی رضایی اصفهانی، رییس مدرسه قرآن و عترت جامعةالمصطفی(صلی‌الله‌علیه‌وآله) العالمیه جهت مطالعه عموم، دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه در پنج فصل تنظیم و نگاشته شده است.

فصل اول که حدود نیمی از کتاب را تشکیل می‌دهد به بررسی مطالب کلی پیرامون قرآن و شانزده مرحله انس با قرآن اختصاص یافته است و در فصل دوم، سوم و چهارم این کتاب به ترتیب سیر مطالعات عمومی، نیمه تخصصی و تخصصی قرآن مطرح شده است.

در فصل پنجم کتاب «انس با قرآن و سیر مطالعاتی در دانش‌های قرآنی» مؤلف سه شیوه فردی، جمعی و حضور در مراکز تخصصی را برای تحقق مراحل انس با قرآن پیشنهاد کرده است.

لازم به ذکر است، این کتاب به همت اداره قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه و همکاری موسسه پژوهش‌های قرآنی المهدی علیه‌السلام نگاشته شده است. /907/د102/ق
ارسال نظرات