۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۱۲۹۷۱۱

مسجد الاقصی در محاصره شهرک نشینان یهودی

خبرگزاری رسا ـ هاآرتص روزنامه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس با همکاری وزارت گردشگری اشغالگران، اقدام به تشویق یهودیان برای سفر به مسجد الاقصی می کند.
اسرائيل


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از palestine-info، در چارچوب طرح اشغالی بوستان ملی که شهرک نشینان یهودی العاد با نظارت سازمان آثار باستانی و سازمان طبیعی آن را برپا کردند، طرح گردشگردی شهرک نشینان انجام می شود.

بابا اللو، معاون رئیس شهرداری اشغالگران می گوید: این طرح تلاشی برای تسلط بر شهر داود است.

شهرداری اشغالگران در قدس با همکاری وزارت گردشگری اشغالگران، چهار میلیون شیکل برای طرح شهرک سازی جدید در شهرک سلوان واقع در جنوب مسجد الاقصی مبارک تخصیص خواهد داد تا زیر پرچم تشویق گردشگردی در مرکز شهرک یهودی نشین شهر داوود به محاصره الاقصی اقدام کنند.

اللو خاطر نشان کرد: این تصمیم، موسسه های فرهنگی در قدس را با مشکل رو به رو می کند زیرا کل بودجه این توسعه سازی که شهرداری برای طرح گردشگری شهرک نشینان یهودی ارائه خواهد داد، به سه میلیون شیکل می رسد.

لازم به ذکر است، کمیته مالی در شهرداری اشغالگران هفته گذشته قصد داشت تا بودجه را از 900 هزار شیکل به یک میلیون و یکصد هزار شیکل تغییر دهد و وزارت گردشگری به زودی آن را به دو میلیون شیکل تغییر خواهد داد./982/ب903/ک

ارسال نظرات