۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۳۰۱۸۴
به همت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان؛

شماره 111 نشریه الکترونیک بیان منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ صد و یازدهمین شماره نشریه الکترونیک «بیان» از سوی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور منتشر شد.
نشريه بيان
به گزارش خبرگزاری رسا، آمیختگی تنگاتنگ فلسفه و عرفان با معارف دینی در اندیشه امام خمینی رحمةالله‌علیه، عنوان تیتر اصلی این نشریه است که توسط آیت‌الله سیدحسن سعادت مصطفوی، استاد فلسفه و مدرس حکمت سینوی، در همایش اندیشه‌های فلسفی و عرفانی امام خمینی بیان شده است.

بر اساس این گزارش، انتشار پنجمین شماره دوفصل‌نامه تخصصی «پژوهش‌های میان‌‌رشته‌ای قرآن کریم» به همت معاونت فعالیت‌های قرآنی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور از دیگر عناوین اصلی صدویازدهمین نشریه الکترونیک بیان است.

در این نشریه حجت‌الاسلام محمدتقی دیاری بیدگلی، عضو هیأت علمی دانشگاه قم بحث امام خمینی رحمةالله‌علیه «حقیقت توحید را غایت جمیع مقاصد قرآن می‌دانند» را بیان کرده و بحث «مؤسسات قرآنی اجرای طرح 1446 را با محوریت حفظ جزء 30 به طور جدی دنبال کنند» عنوان مطلبی است که حجت‌الاسلام حمید محمدی، قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور قرآنی و رییس مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی بیان کرده است.

همچنین برگزاری دومین کارگاه آموزشی بین رشته‌ای قرآن کریم و مهارت‌های زندگی با محوریت «قرآن کریم و معنا درمانی» و «آیین شاد زیستن از منظر قرآن کریم» در شعبه یک مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی و برگزاری همایش «بررسی اندیشه‌های سیاسی، اجتماعی و عرفانی امام خمینی  رحمةالله‌علیه از دیگر اخبار منتشر شده در این شماره از نشریه بیان است.

مروری بر مقاله «اعتکاف، هنگامه طلب و نیاز» و آشنایی با پایان‌نامه «تحلیل آراء معاصران پیرامون دلالت آیات بر وجوب حجاب» نیز از دیگر اخبار این نشریه بوده و رونمایی از نسخه آزمایشی «پورتال جامع علامه شهید مطهری» و برگزاری یادواره «نامه‌ای به روح‌الله» ویژه خواهران طلبه نیز عناوین دیگر شماره 111 نشریه بیان است.
 
برای دسترسی به این نشریه الکترونیکی می‌توانید به آدرس
http://qurancity.ir/bayan مراجعه کنید./907/د102/ق
ارسال نظرات