۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۱۳۰۶۵۸
به همت دانشگاه علوم اسلامی رضوی؛

شماره 14 مجله آموزه‌های قرآنی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ شماره چهاردهم مجله تخصصی آموزه‌های قرآنی به همت دانشگاه علوم اسلامی رضوی منتشر شد.
آموزه هاي قرآني
علی جانفزا، مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: شماره چهاردهم مجله تخصصی آموزه‌های قرآنی به همت گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه علوم اسلامی رضوی منتشر و به چاپ رسید.

وی با بیان این که تازه‌ترین شماره مجله تخصصی آموزه‌های قرآنی به بررسی قاعده تفسیری جری و تطبیق پرداخته است، افزود: مجله آموزه های قرآنی با هشت مقاله پژوهشی و به سردبیری دکتر سیدمحمدباقر حجتی گردآوری شده است.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با یادآوری این که شماره چهاردهم این نشریه به صورت دوفصلنامه منتشر شده است، متذکر شد: در این شماره مقالاتی از حجج اسلام مرتضی ایروانی، محسن نورائی، سیدمحمود مرویان حسینی، سیدعلی سجادی زاده، محمد خامه‌گر، علی اکبر رستمی، محمد میرزایی و دکتر عباس اسماعیلی زاده قرار داده شده است.

وی بررسی قاعده تفسیری جری و تطبیق، بررسی جایگاه تربیت در قرآن و کنوانسیون حقوق کودک، کاوشی نو در جایگاه قرآن در جامع بخاری و آسیب‌شناسی روایات تفسیری را از موضوع‌های اصلی مقالات این نشریه عنوان کرد.

جانفزا در پایان بیان داشت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی دارای پنج نشریه پژوهشی است که یک نشریه آن تاکنون موفق به اخذ درجه علمی پژوهشی شده و سایر نشریات نیز در حال طی مراحل اخذ درجات علمی از کمیسیون نشریات علمی کشور هستند./968/ن602/ق
ارسال نظرات