۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۳۳۱۴۶

پیام تبریک نماینده حماس به ملت ایران به مناسبت رمضان

خبرگزاری رسا ـ دکتر خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران با صدور پیامی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا را به مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران تبریک و تهنیت گفت.
ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری رسا، دکتر خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِیَ أُنزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَیِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ


بار دیگر ماه مبارک رمضان فرا می رسد و مومنان با دل های امیدوار به مغفرت الهی و سرشار از ایمان به استقبال مهمانی پر خیر و برکتی می روند که آفریدگار هستی میزبان آن است.

 

ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن و ماه رحمت و بندگی و فرصتی برای صیقل دادن جان ها و کسب فیوضات الهی است. این ماه عزیز فرصت مناسبی برای یکی شدن دل های مسلمانان در گوشه و کنار جهان است تا در سایه برکت ها و فضیلت های این ماه، بتوانند بیش از گذشته در جبهه ها و عرصه های مختلف متحد شوند و یکصدا لبیک گویان به ندای وحدت بخش قرآن "وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ"  برای تحقق خواسته دیرینه خود یعنی آزادی فلسطین و قدس شریف که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام إن مزین گشته است‌، تلاش کنند.

 

اینجانب فرا رسیدن ماه پر فیض رمضان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای و رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر احمدی نژاد و ملت شریف و مسلمان ایران و امت اسلام تبریک و تهنیت می گویم و موفقیت همگان را از درگاه احدیت مسئلت می نمایم./902/د101/ک

 

ارسال نظرات